joi, 27 septembrie 2007

Captain Planet - Smog Hog

Când eram mic, am fost şi eu un planetar, la Clubul Copiilor sector 6. Am plantat copaci, am învăţat despre lanţuri trofice şi am fost cam dificil, că aşa eram eu când eram mic.

Tot atunci am văzut episodul de mai jos din Captain Planet, care mi-a rămas în memorie. Asemănarea dintre acest episod şi situaţia actuală e stranie.

În caz că nu merge embed-ul de la stage6.divx, l-am uploadat şi pe youtube: part 1, part 2 şi part 3.


Favourite quote: In my Road Hog i'm completely irresistible!


G.

3 comentarii:

lex spunea...
aaa suuper,mi-e dor de desenele astea ,erau printre favoritele mele :D
Geo Atreides spunea...
Vezi ca sunt toate episoadele pe torrenti, undeva. Daca nu gasesti, spune-mi, si pun linkurile catre torenti aici.
G.
lex spunea...
Am apucat doar sa ma uit la cele de la contul tau de pe youtube,si am sa le caut si pe torrent,daca e sa am dificultati am sa te anunt,oricum multumesc frumos de ajutor