vineri, 14 septembrie 2007

Cărţi. Multe, multe cărţi.

3543 de titluri.

23.85 gigabytes.


O colecţie absolut impresionată de cărţi, şi prin mărime, şi prin titluri. Ca să vă faceţi o idee de mărimea acestei colecţii, BritishCouncil-ul din România are aproximativ 12.000 de titluri, incluzând DVD-uri, CD-ROM-uri, şi revistele, ca să nu vorbesc de clasici, ce pot fi găsiţi pe Gutenberg Project.

Colecţia poate fi răsfoită aici: http://www.mininova.org/det/1199605 [warning: large file, be patient].

....şi poate fi downloadată de aici: http://www.mininova.org/get/1199605

Da, este un torrent; cu răbdare şi tutun, se downloadează în jur de câteva zile; cu noroc, chiar într-o zi. Dar dacă v-aţi uitat mai sus la ce titluri conţine colecţia, you know by now it's worth waiting for.

Oh, şi restul de cărţi sunt aici.


G.

10 comentarii:

K.Arthur spunea...
O daaaaaaaa
titluri de titluri, am facut o selectie si i-am dat drumul, abia astept sa citesc....10x pentru pont ;)
Geo Atreides spunea...
Well, tipul care e seed-ul original, si pe care-l cunosc bine, ar fi preferat sa downloadezi tot, nu doar o selectie, da' in fine, whatever blows your whistle :D
You're welcome anyway!
G.
K.Arthur spunea...
Si eu mi-am dorit, dar am fost limitat de hard, asa ca am luat strictul necesar.

Merci
Jules spunea...
Multumesc mult. M-am chinuit o zi intreaga sa fac spatiu dar se merita.
Glyf spunea...
O selectie interesanta (multe SF) este si aici http://isohunt.com/torrents/?ihq=traduse
si toate sunt in limba romana
Anonim spunea...
proaste, da multe asta e esential :))
Anonim spunea...
sa stii ca ma refeream la alea de pe... prima pagina :D
astea de aici sunt chiar tari, retrag ce am zis mai devreme :D :D
Anonim spunea...
mama, super tare. toate sunt in limba romana :))))

mi-a placut asya, Knowledge is free.:)))
ce site amuzant, pe cuvant
oricum, asta cu knowledge is free (hahaha again) mi-a amintit de o replica de-a lui vonnegut, beware of the man who works hard to learn something, learns it, and finds himself no wiser than before. He is full of murderous resentment of people who are ignorant without having come by their ignorance the hard way.
asa, acum sa mergem sa vedem cartile alea TRADUSE IN ROMANA, genial :D strictul necesar... ce e strictul necesar in materie de carti? :)))
strictul necesar...
oricum, cele mai multe chiar sunt tari
Anonim spunea...
Salut. Nu stiu ce se intampla dar nu zice ca torrentul nu mai exista ?! ma puteti ajuta careva cu un link, sa pot scoate si eu cartile ? daca aveti timp si sunteti amabili printre voi, va rog sa trimiteti link ul pe mailul meu: vasile_coman22@yahoo.com



Va multumesc !

O zi faina
Anonim spunea...
nu merge sa downloadez :( imi zice ca au fost removed articolele