luni, 3 septembrie 2007

Cretinul zilei: Adriean Videanu

“Nu vreau să transform Bucureştiul într-un oraş social, ci să cresc standardul de viaţă. Bucureştiul are nevoie de un anumit standard de viaţă, iar eu mă voi opune permanent ideii de construire de locuinţe sociale în Bucureşti”, a explicat primarul general al Capitalei.

...cumpărând, în schimb, apartement deluxe din noile cartiere rezidenţiale.

Nu uitaţi, Videanu e primarul care susţine betonarea parcului Bordei, lucru de înţeles, că n-a primit comision1 pe ochii lui frumoşi.

Vrea să crească standardul de viaţă? Perfect! Să renoveze Balta Albă, Pantelimonul şi restul de cartiere-ghetou. Să construiască noi secţii de poliţie, să facă mai multe parcuri.

Ba chiar, şi propunerea s-ar putea să şocheze, să nu dea 140.000 euro pentru un apartament social cu piscină şi parcare, ci să construiască două normale, poate-poate s-or goli căminele de nefamiliştii şi blocurile-cavernă mai repede. Poate ar mai rămâne şi pentru un student-doi la medicină...

Deci, Videne, rezumat: mai mult şi decent bate puţin şi foarte bun. Serios. Pe cuvânt de pionier.


G.


1 Speculaţie.

1 comentarii:

O. spunea...
in Balta Alba stau parintii mei si am stat si eu o viata, si sa stii ca arata bine cartierul, mai ales dupa ce a umblat primaru' negoita la el; nu e cartier-ghetou, ma simt jignita...sau poate nu mai stiu eu sa recunosc un cartier-ghetou?