marți, 25 septembrie 2007

Personale03

Pisica e bolnavă rău. Are o criză de ciroză şi medicii nu-i dau prea multe şanse. E greu s-o hidratez, că vomită imediat.

E straniu s-o văd apatică, stând oriunde o pui, nefăcând nimic, când mai ieri era plină de viaţă. What a difference a day can make. I hope at least she doesn't suffer.

UPDATE: a dus-o tata la un medic, care i-a făcut stuff, şi acum e mai bine. Nu mai bănuim ciroza, bănuim o intoxicaţie. A început să mănânce din nou, analizele sunt normale, yeey! :))


G.

5 comentarii:

O. spunea...
Sorry.
Si eu am pisica si stiu cum e, si la bine si la rau.
E bolnava, dar macar nu e singura.
Geo Atreides spunea...
Sper ca nu te-ai imbolnavit sa nu se simta pisoiul singur :)
Get well soon, si pisicii, si tie, si mie, si pisicii mele. Mai ales pisicii mele (sorry :D)
G.
O. spunea...
da, mai ales pisicii tale (-:
puttycat spunea...
Poor kitty.. poate trebuia s-o pui si tu mai din timp sa faca ceva miscare si sa mai dea jos din grasimea aia de pe ea.. :-<
Geo Atreides spunea...
Mda, ma gandeam eu sa-i aduc niste soareci sa-i alerge :D
Eh, acum e mai mult mai bine pisoiul, si presupun ca o sa-i dea si mancare speciala de mancat, poate mai slabeste.
G.