miercuri, 19 septembrie 2007

Schematics: Chiuariu şi DNA

Astăzi toate ziarele vuiesc: Ministrul Chiuariu ar putea fi anchetat penal!

Chiuariu, după cum unii ştiu, e Ministrul Justiţiei. E un ministru prost şi corupt, dacă citeşti Evenimentul Zilei, sau bun, dacă citeşti Gândul. În general ar fi bine să nu citeşti Gândul.

Cum articolele din ziarele care vuiesc nu sunt tocmai o lectură uşoară (sau interesantă), am sumarizat întregul scandal într-o schemă:


Schemă DNA Chiuariu urmărire penalăClick pentru o versiune mai mare


Surse: Evenimentul Zilei şi România Liberă.

Această e prima din ce vreau eu să fie multe scheme, grupate într-o nouă categorie: Schematics. Voi încerca să fac scheme şi la scandalurile curente, dar şi la alte lucruri, după cheful şi plăcerea mea.

Dacă e ceva neclar sau sunt observaţii sau chiar aveţi un request, două (nu promit nimic), lăsaţi un comment.


G.

4 comentarii:

O. spunea...
pentru mine, chiar cu parerea pe care o am despre istorie, mai interesant a fost articolul despre proba cimitirului din ardeal
http://www.evz.ro/article.php?artid=323254
Geo Atreides spunea...
Yeah, i guess it was interesting. Dar din cauza titlului am trecut rapid peste el.
Pe de alta parte, faptul ca ministrul justitiei insusi e un posibil infractor e infinit mult mai interesant decat cine dadea ortu' popii acu' 1400-1500 de ani in Ardeal. (plus ca n-aveam ce schema sa fac la cimitir, nu?)
G.
O. spunea...
da, la schema nu m-am gandit (-:

oricum, cimitirul a adus macar o noutate (a confirmat cine a fost mai dintai, oul romanesc sau gaina ungureasca), dar ca ministrul justitiei e un posibil infractor, asta nu e o noutate;

dar schema ta e mishto; o sa tin minte si cand o sa am nevoie de un scandal clarificat, o sa te rog
Geo Atreides spunea...
Neah, poate fi orice, nu numai scandaluri. Anything? Anything!:D
G.