luni, 5 noiembrie 2007

Am plantat copaci!

Ieri s-a desfăşurat marea plantare de care vorbeam mai deunăzi.

A fost fantastic. A venit mai multă lume decât erau lopeţi şi puieţi. A venit Elena Băsescu, bosumflici şi mică de înălţime, a venit un nene cu o gură cât o şură, numit Boureanu sau aşa ceva, a venit dom' primar Chilimanu, a venit Dragoş Bucurenci.

Eu am plantat patru copaci, am făcut trei bătături în palme şi o febră musculară.

Am aflat că un puiet de copac costă de la 50 RONi în sus şi că îi ia vreo 10 ani să ajungă la vreo 1,5-2 metri, când este replantat.

Am făcut poze! şi mulţumesc pe această cale frumoasei putty care mi-a împrumutat camera. Din păcate, nu şi cablul de date, aşa că va trebui să aşteptaţi oleacă să vedeţi poze cu fata cea mică a lui Băsescu dând cu sapa şi plantând copacii.

All in all, it was lots of fun. Următoarea plantare va fi în primăvara, depinzând şi de finanţare, şi va fi şi în afara Bucureştiului. So prepare yourself!


G.

7 comentarii:

puttycat spunea...
Oh. I thought you had a card reader. My bad :D
Geo Atreides spunea...
You thought i had a card reader.
De unde maica sa am card reader cand curg gioarsele de pe mine?!
Stai sa castig la loto, vezi tu atunci, ca o sa-mi card reader cu Canon 400D incorporat :D
G.
lex spunea...
Foarte tare idee,pacat ca evenimente de acest gen nu sunt destul de mediatizate as fi mers si eu :|
Dida spunea...
Se fac acum şi în licee ceva ore de ecologie la diriginţie şi se plănuiesc câteva acţiuni.
Am găsit exact pasajul:
23 nov. - Curtea şcolii
Acţiune de plantare a puieţilor în curtea şcolii.
Abia aştept, deşi o să cam îngheţ de frig.
Raluca Enescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluca Hippie spunea...
cute, mi-aduc aminte si eu cum era cand plantam copacei cu colegii de la Parlamentul tinerilor
cand mai faceti, count me in :-)
Geo Atreides spunea...
Cand mai sunt actiuni, o sa anunt aici, so keep checking the blog every single day :)
G.