miercuri, 7 noiembrie 2007

Marş anti-discriminare

Toţi oamenii sunt egali, fie ei albi, negri, mulatri, asiatici, beduini, homosexuali, săraci, bogaţi, etc. Din păcate, trebuie din nou să strigăm aceste lucruri în stradă; prea bine! le vom striga până când toţi le vor auzi, căci dreptatea e de partea noastră.

Pe data de 10.11.2007 (sâmbătă), de la ora 10.00, începând de la Piaţa Constituţiei, va avea loc un marş anti-discriminare, ca şi anul trecut. Veniţi să arătăm lumii că şi în Romania sunt oameni care luptă pentru ce e drept, pentru ce e uman.



poster mars antidiscriminare 2007

G.

26 comentarii:

Anonim spunea...
e o mica inadvertenta intre data trecuta in post si cea de pe afis.... am inteles ca cea de pe afis este data corecta .
Geo Atreides spunea...
oh, nici nu vazusem, multam mult!
G.
Anonim spunea...
de rien...dar stii 10 noiembrie pica sambata nu duminica.
Geo Atreides spunea...
Ce-i drept, gandisem sambata in timp ce scriam duminica.
Thanks again, man.
G.
Anonim spunea...
de rien encore...oricum see ya there in spirito , whatever that means .
Geo Atreides spunea...
Doar in spirito? How about in corpore? Sau nu esti din Bucuresti?
G.
Anonim spunea...
ba da... dar cred ca imi va fi greu sa imi dau seama cine esti in masa aceea de oameni...poate doar daca ai purta acelasi semn distinctiv din poze ( glumeam in ceea ce priveste semnul distinctiv).
Geo Atreides spunea...
:D
Well, then we'll leave it to fate: if it's fated to meet then we'll meet, for who can fight fate itself?
G:
je&me spunea...
de fapt ai putea purta acelasi "semn" distinctiv ca un fel de protest... un protest asemanator celui sartrian de a se pisa pe mormintele inaintasilor lui. o flegma pe fata societatii conservatoare in care traim...dar poate e prea fatis si pueril gestul... the others will always judge (nu eram chiar atat de anonima, doar ca era mai simplu sa tastez mai putine caractere)
Geo Atreides spunea...
For the record, that's not a flegma.
Ai dreptate, ar putea fi un protest... este un protest, dar nu eu sunt cel ce trebuie sa-l poarte. Nu e protestul meu, daca vrei; mine goes way deeper and certainly isn't visible.
Anyway.
Ghiozdanul meu are champion scris dreapta jos, piciorul literei p missing.
De asemenea o sa am fata neacoperita. Mi s-ar parea o lasitate sa o acopar.
G.
je&me spunea...
acea substanta alba poate fi orice...nu are prea multa importanta daca e de natura organica sau daca e doar o adunatura de pixeli pusa cu photoshop .
ma tem ca m ai pierdut cumva pe drum cu acele explicatii, dar poate nici nu conteaza prea mult.
cred ca va fi greu sa te identific, nici eu nu voi purta nimic pe fata, din acelasi motiv iar amanuntul ca am buza cu un cercel in stanga e inutil, pt ca probabil vor mai fi si altii ca si mine. crowds crowds crowds
Geo Atreides spunea...
Crowds crowds crowds, but Fate sees and knows everything.
Everything can happen, n'est pas? :)
G.
je&me spunea...
ba c'est pas ... alors on (se) vera demain .
Geo Atreides spunea...
And by demain you mean the day after demain, right? ;;)
G.
je&me spunea...
puzzling...si internetul meu merge ca naiba.
UnCopilutz spunea...
Iniţiativă bună, doar că deja toate iniţiativele de genul ăsta mi se par foarte puţin utile, pentru că lumea e impresionată doar pe moment. Pe-ormă-i totul la fel.
Vlad spunea...
Interesant, dar în felul ăsta nu îi discriminaţi pe cei care discriminează?
heina spunea...
dar oare daca am stat in frig si ploaie 2 h si ceva am schimbat ceva? ce crezi?
Geo Atreides spunea...
Nu.
Dar asta fiindca toata adunarea arata a golani de pe stadioane. Nu stiu de ce anarhisti au insistat sa-si acopere fata. That was a PR disaster.
G.
heina spunea...
chestia cu acoperitul fetei poate ca sperie oamenii obisnuiti si nu cred ca inspira atat de multa incredere.oricum chiar daca prin acoperirea fetei se considera ca se protejeaza de nazisti, nu cred ca are vreun sens pentru ca sunt absolut sigura ca respectivii 'extremisti de dreapta' deja ii cunosc pe fiecare, asa cum am auzit ca 'ii cunoastem dupa ochi deja'.
Geo Atreides spunea...
Exactly!
Poate ar trebui sa aiba mai mult curaj si sa nu fie atat de speriati.
G.
heina spunea...
curajul antifascistilor/anarhistilor nu ar trebui insa sa dureze cat o actiune de exemplu. insa cand ai o armata de oameni nu tocmai binecuvantati cu materie cenusie suficienta, risti mult de tot, mai ales pe strada.nu stii niciodata cum te recunoaste unul si cum iti lipeste una intr-un mod cu totul neelegant :)am trait si eu multe experiente (din fericire nu foarte violente) si stiu foarte bine ce inseamna sa te expui 'riscului 14/88'
Geo Atreides spunea...
Cand faci activism politic, te expui unor riscuri. Daca pentru a transmite un mesaj impotriva discriminarii inseamna sa risti sa-ti iei bataie, asta e, nasol, daca nu vrei bataie stai acasa.
Revolutiile au fost facute de oameni care si-au riscat viata, infruntand soldatii inarmati, nu de pusti care se cred cool cu o bandana pe fata.
G.
heina spunea...
te asigur ca multi isi acopera fetele doar pentru a fi cool,multi din copii nici nu stiu la ce anume se expun cand se declara 'antifascisti' sau 'anarhisti' sau mai stiu eu ce si cu toate astea vin la actiuni.si pe 10 noiembrie erau astfel de exemplare.probabil ca intr-o zi vor afla ce inseamna activism politic.e mult mai usor sa stai sa privesti si sa comentezi o revolutie decat sa iei parte la ea.unora le e teama sa se si gandeasca la unele riscuri, dar ce sa mai zic de actiune.
costin spunea...
‘Fascism, when it comes back, it will be known as anti-fascism’ (Winston Churchill 1947)

geo, din punctul meu de vere, esti un fascist. toti antifascistii astia sinteti foarte apropiati de hitler-youth and crap
Românescu' spunea...
Ce ratati, traim-i-ar mie! :))) Vai mama voastra.