marți, 8 ianuarie 2008

Cretinul zilei: Elena Băsescu

Astăzi e rândul Elenei Băsescu, fata mai mică a preşedintelui Băsescu, să se alăture nu-aşa-de-lungului şir de oameni nu-neapărat-isteţi (dintre care unii de-a dreptul scârboşi) care au câştigat dubioasa onoare de a fi menţionaţi în prezenta rubrică.

Iată ce declară tânăra copilă în ultimul număr din Promotor (via Libertatea):


"Îmi plac SUV-urile pentru ca imi ofera o siguranta care se adauga stilului meu precaut de a conduce. Vreau sa se stie ca nu incalc niciodata regulile de circulatie. Designul este criteriul decisiv atunci cand imi aleg un automobil. Cred ca la varsta mea conteaza cum arat intr-o masina. Am ales mereu motorizari mici pe masinile pe care le-am condus. Pretul benzinei e mare si nu vreau sa ma opresc la pompa din cinci in cinci minute pentru a alimenta".

Un singur paragraf, dar câte tâmpenii!

Nu, SUV-urile nu sunt sigure. E cu 11% mai probabil să mori într-un SUV decât într-o maşină mică. SUV-urile se pot răsturna foarte uşor.

Designul este criteriul decisiv atunci când alegi schimbarea climatică, nu numai maşina.

Da, preţul benzinei e mare, o să fie şi mai mare, şi da, e nasol să te tot opreşti să alimentezi, de aceea probabil Elena şi-a cumpărat un nou Ranger Rover Sport, care consumă între 17 şi 24 de litri la sută. Good choice.


Ce enervează cu adevărat, însă, este ipocrizia domnişoarei Băsescu: pe de o parte vine la tot felul acţiuni de plantat copaci, pe de alta conduce un SUV! În anul 2008, când încălzirea globală a fost recunoscută până şi de Bush! Elena Băsescu e persoană publică, a trend-setter, ar trebui să se gândească la ce mesaje transmite.


Fiindcă tocmai învăţ Flash-ul (yay!), m-am gândit să fac un mic joculeţ tematic, cu Elena în rolul principal. Play for fun and mother Earth!




G.

1 comentarii:

lamaie spunea...
de mare angajament :)