miercuri, 27 februarie 2008

Cum să te sinucizi

Te-ai hotărât să te sinucizi.

Poate e o "decepţie în dragoste" (cum vor scrie ziarele, dacă vor scrie). Sau ţi-au plecat părinţii în Spania, să culeagă căpşuni, şi ţi-e dor de ei. Sau ai datorii imposibil de plătit. Sau e viaţa grea. Sau ai o depresie (şi decât să ai o dietă normală, să te laşi de fumat, să faci exerciţiu fizic şi să vorbeşti cu un psiholog, mai bine alegi calea cea uşoară).

Foarte bine! Noi, toţi ceilalţi, îţi salutăm decizia.

Nu, nu e reverse-psychology sau mai ştiu eu ce tâmpenie. Suntem prea mulţi pe acest pământ; e timpul să fim mai puţini. De aceea, îţi ţin pumnii şi, oricare ar fi metoda aleasă de tine, sper sincer să reuşeşti. Nu sunt deloc ironic; n-am timp de pierdut scriind reverse-psychology shit pentru oameni insignificanţi pe care nu-i cunosc. Scriu rândurile astea pentru planetă, de care îmi pasă mai mult decât de tine.

De altfel, dacă ai impresia că o să-i pese cuiva că ai murit, te înşeli. După cum ştii, nici măcar nu le pasă că trăieşti. Probabil îţi imaginezi lacrimi şi regrete. Nu. N-o să fie aşa. Sigur, o să fie o supriză că te-ai sinucis, o să fie ceva discuţii, dar o să treacă mai departe rapid. Acesta e ritmul vieţii contemporane.

Totuşi, nu te descuraja. Nu e vorba de ei, e vorba de tine. Moartea îţi va curma orice suferinţă. Anxietatea, panica, durerea, dorul, tot, vor înceta. Va fi bine.

Contrar părerii multor oameni, nimeni nu trăieşte la infinit. Că ne sinucidem la 15 ani, că trăim într-un seif toată viaţa, evitând orice ne-ar putea răni, acolo ajungem cu toţii. Cum ajungem acolo e întrebarea. Dacă ursitoarele ţi-au ursit numai durere până mori, de ce să continui? De ce nu, cu o singur act, să-ţi învingi destinul?


Metode.

Metodele de mai jos sunt cele mai accesibile. Bineînţeles, dacă cumva ai din întâmplare câteva tuburi de barbiturice (din păcate, se eliberează doar cu reţetă), foloseşte-le. E de departe una din cele mai plăcute metode de a te sinucide.


a. Alcoolul îţi este prieten. Te face mai curajos, te adoarme, dizolvă medicamentele şi amplifică efectul lor. Pentru curaj, doar câteva înghiţituri (de vodcă, nu bere :)) înainte.

b. Ajută foarte mult dacă eşti pe stomacul gol când recurgi la metode cu chimicale.

c. Nu uita nici două, trei anti-histamine, pentru a nu vomita.

d. Încearcă să alegi un timp când e puţin probabil să fii găsit/ă: weekend, când nu eşti aşteptat la serviciu, sau când părinţii sunt plecaţi pentru cel puţin o zi, etc.


1. Tăiatul venelor.

Nu e o metodă eficientă: în jur de 1% reuşesc să moară. Contrar celor văzute în filme, e greşit să tai perpendicular pe venă. Modul corect e de-a lung venei, dinspre încheietură înspre cot. Dacă se poate, încearcă să apeşi cât mai adânc, înspre aortă. Taie întâi venele de la mâna dreaptă (e mai simplu să tai stânga cu o dreaptă tăiată, decât dreapta cu o stângă tăiată :D) O baie cât mai caldă e recomandată. E o metodă care cere timp, ai grijă să nu fi descoperit. Nu uita, e o metodă deosebit de ineficientă.

O variaţie pe această temă e să foloseşti un ac mai mare, ca la donarea de sânge. Problematic dacă nu ştii să găseşti vene. Nu aş recomanda-o.


2. Paracetamol

Doza letală e de peste 30 de pastile (15g-20g). O pastilă are 500 mg. Împreună cu alcoolul, doza letală devine mai mică. După câteva ore (5+), nu se mai poate face nimic şi moartea e inevitabilă... în două-trei zile, o săptămână. Foarte dureros, dar absolut inevitabilă (inevitabilă după câteva ore) prin insuficienţă hepatică. Paracetamolul se găseşte foarte uşor.


3. Nicotina

Se iau 100+ grame de tabac (mai mult dacă eşti fumător), evident nu light. Se pun în apă şi se lasă câteva zile (ai grijă să nu dea cineva peste ele). Se strecoară tabacul; lichidul rezultat e pus la foc mic şi lăsat să scadă, după care se bea (cu ceva alcool). Doza letală e de 40-60 mg nicotină. 150 mg pot ucide în câteva secunde. O ţigară are mai mult de 1 mg (până la 9 mg) nicotină; fumul de ţigară are mai puţină nicotină.


4. Spânzurare

Dacă ai noroc şi-ţi rupi gâtul, mori instantaneu. Altfel, poate deveni deosebit de dureros. Pentru a maximiza şansele de a-ţi rupe gâtul, e bine să cazi cel puţin 3 metri. De exemplu, un apartament normal, în Bucureşti, are o înălţime de 3 metri. Dacă nu-ţi rupi gâtul, şi eşti salvat, e posibil să rămâi cu brain damage. Complicat, nesigur, dar o metodă destul de populară.


5. Aruncatul de pe bloc

Dacă ai noroc, instantaneu. Dacă nu, minute, ore, eventual poţi scăpa cu viaţă. E surprinzător cât de rezistent e trupul omenesc câteodată. Orice fel de obstacol (cabluri, crengi, prelate, maşini, zăpadă) sporeşte (considerabil, uneori) şansele de supravieţuire. Dacă zona în aterizare nu e beton, renunţă. Pentru a-ţi maximiza şansele, caută un bloc de cel puţin zece etaje şi aruncă-te de la balconul ghenei. În Bucureşti se găsesc câteva blocuri de locuinţe mai mari de zece etaje, caută-le.



Dacă cineva are alte idei de metode accesibile şi în general painless (de exemplu, a-ţi da foc e o idee foarte proastă), lăsaţi un comment.


G.

112 comentarii:

1307 spunea...
si totusi...care este scopul acestui post?
krossfire spunea...
Chiar ma gandeam ca am fost un pic cam violent cand am scris despre arme de autoaparare. This one tops it :D
ipo spunea...
Aia cu paracetamolul e chiar tare... N-auzisem de asa ceva.
gigix spunea...
6. inecatul
a) ape curgatoare
b) ape linistite
fie a) fie b) trebuie sa fie destul de adanci. recomandat > 5 m.

se inoata in larg destul de mult, cat mai mult sa fi sigur ca apa e destul de adanca si ca sa obosesti putin. te scufunzi cat de mult poti, odata ajuns jos scoti tot aerul din plamani (eventual urlii). cu putin noroc instinctul de supravietuire nu te va aduce intreg pana la suprafata. senzatia de sufocare trebuie sa fie groaznica. tot cu putin noroc lesini si totul se termina mai painless. daca scapi e posibil brain damage.

la diverse ape curgatoare e plauzibil sa nu fii in stare sa controlezi nimic, simpla scufundar sub 2 metri poate insemna sanse de reusita mari pur si simplu.

ar fi de recomandat b) si mai ales iarna deoarece inaintatul in apa rece iti pune corpul intr-o situatia extrema si gandurile prostesti se disipa ca fumu'. ("Fata, mi s-a facut un rrraaauu... de mi-a pierit tot cheful de sinucis").
Vara... vara de p.mea sa te sinucizi?
anca spunea...
ia de aici toata lista :d
http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_methods
Roxa spunea...
Nu stiam nici de paracetamol, nici de nicotina. Thanks. ;) Erm... si da, iti multumeam pentru cultura generala, nu pentru altceva. :))))
cristina otee spunea...
cel mai simplu mi se pare 'injectatul' de aer in vena.ai nevoie doare de o seringa si un ac, o vena draguta si rezistenta scazuta.nu stiu exact cum e procesul tehnic dar cica merge :))
Geo Atreides spunea...
nope, cristina, that's a myth.
E nevoie de o mult aer. Nerecomandabil.

G.
cristina otee spunea...
ca tot e actual, merge si aruncatul in fata metroului? sau aici intra si cazurile de sinucidere involuntara sau cum vrei tu sa ii zici.cred ca mai degraba le-as numi accidente, dar eu tot ca pe sinucideri le vad.sunt aiurita, scuze :)
Geo Atreides spunea...
Exista un anumit element de risc de a scapa cand te arunci in fata metroului. Presupun ca majoritatea vor avea tendinta sa aleaga sa se arunce de la mijlocul peronului, cand deja trenul a incetinit destul de mult. Cel mai bine ar fi imediat cand intra in statie. Nu circul cu metroul, deci ar trebui sa studiez un pic problema.
G.
Anonim spunea...
ai copiat tot postul de pe maddox.xmission.com

taran cu blog ce esti...macar daca ziceai ca e copiat
Geo Atreides spunea...
Well, sunt absolut incantat de comparatie! Nu e putin lucru sa te acuze lumea ca il copiezi pe maddox. Din pacate, postul e 100% creatia mea, si, desi l-am citit pe maddox, asta a fost demult de tot.

Dar nu sunt clar ce am copiat. Poate daca ai fi dragut sa-mi arati...
G.
cristina otee spunea...
ignorand pe domnul de deasupra.. tu ce ai alege? intrebare morbida, i guess:)
Geo Atreides spunea...
In acest moment al vietii mele, nici una, ca sunt ingrozit de ideea de a muri. Terrified.
Cand eram depresiv, ma gandeam la aruncatul de la balcon. I've bungee jumped, so it's a fun experience :P
G.
cristina otee spunea...
ahhh, nu am incercat inca dar e in plan acolo frumos.am avut si eu perioadele mele de semi-depresie, pseudo-emo sau cum ii zice si stand la etajul 10 ma gandeam ca e cea mai rapida modalitate si destul de eficienta,cu toate ca am foarte multi copaci in zona.
Geo Atreides spunea...
E bine ca am fost doar semi-depresie. Depresia e o boala groaznica.
Daca sunt copaci, forget about it, it's too dangerous, ai putea sa scapi.
G.
Anonim spunea...
am văzut la bbc un documentar despre metode „umane” de execuţie. concluzia autorului a fost că cel mai fain şi mai sigur e să mori inhalând azot. nu miroase, nu irită. mori într-un soi de extaz, în câteva minute, nu doare, nu nimic. te doare la bască de tot pe lumea asta, inclusiv de tine.

ca metodă de sinucidere e totuşi destul de nepractică, condiţiile tehnice fiind greu de asigurat de omul de rând.
cornelia spunea...
hm...
metoda prin care visam sa ma sinucid candva nu-i mentionata.
ceasuri spunea...
Pentru ca armele se gasesc destul de greu in romania si armata nu mai e obligatorie impuscarea (din punctul meu de vedere cea mai buna metoda) cam iese din calcul. Drept urmare propun urmatoarele 2 variante:

1. aruncarea in fata trenului: chiar daca acesta merge incet este uimitor cata energie are inmagazinat in el si te face praf. Daca trenul are viteza poti sa te arunci si in laterale ca este suficient.

2. electrocutare: dar ca sa fie eficienta metoda este necesar sa te urci pe un stalp de inalta tensiune ca sa mori dintr-o data (mare atentie sa nu aluneci mai inainte si sa iti rupi oasele).
Anonim spunea...
Mah faza cu pastile nu funczioneaza am luat cu alcol 30si normal 20 sintimele sunt: ameteli,varsatu,dureri de cap dureri de burta dureri de rinichi.Nu merge cauta ceva mai bun ca mam saturat sa citesc aceleas lucruri te rog frumos!!
oscilatu spunea...
mai am de ales...optiunea ... ca de hotarat m-am hotarat deja.

in mare... seringa cu aer sau ...
ktx spunea...
headshot ?
Anonim spunea...
iti pui o punga in cap...o legi bn la gat cat sa nu patrunda aerul...si respira acolo.. pana iti dai duhul..nu dureaza mult. k nu cred k poti sa-ti ti respiratia mai mult de un minut
Sergiu Birzu spunea...
Monoxid de carbon ? bei 300 de votca, infunzi hornu, iti iei somn si mori sufocat fara durere...
Anonim spunea...
bagami-as pula in mortii matii d psihopat Cat d prost sa fi sa scrii idiotenii ca astea ia-ti o viata jigodie
Anonim spunea...
Salut alte idei nu mai ai???dar sa fie fara durerii
Anonim spunea...
Salut mam gandit la o metoda de a te sinucide: inghiti 10 somnifere,umpli o cada cu apa calda si te bagi in ea......in felul asta te sinucizi fara sa simti nici o durere.... astept pareri la metoda expusa mai sus
Anonim spunea...
E destul de naspa faza cu sinuciderea. Eu am incercat acum vreo 10 ani(taierea venelor), nu mi-a reusit si era sa mor de frica pana la spital :) NU recomand nimanui. Oricum daca nu mai vrei sa traiesti pentru tine, poti sa traiesti pentru altii. Poti sa ingrijesti animale, oameni, etc.
Anonim spunea...
dar gnditiva ca o sa "BURN" in hell.
Anonim spunea...
pentru metoda expusa mai sus este o mica problema....cum faci rost de somnifere...????
Anonim spunea...
Iti dau eu somnifere, am luat si eu si a functionat mie, mi-e foarte bine aici e cald e bine!!! mi-au mai ramas mie vreo 20 de somnifere, sa mergi la mine acasa k ti le da mama!!!
Va multumesc anticipat!!!
Anonim spunea...
nu stiu.. sut aproape sa o fac... si cautam o descriere a morti prin metodele la care m-am gandit.. vreau sa para o moarte naturala.. nu vreau sa imi stigmatizez parinti si persoanele care ma iubes prin ceia ce fac... este hotararea mea si asa vreau sa ramana
ma gandeam la inghet.. am inteles ca e placuta .. daca se poate spune placuta....
a foua ideie cu care flirtez este injectarea unei bule de aer intr-o vena... dar poate lasa urme.. si nu am gasit nici o descriere in termeni medicali a acestei morti...
nu stiu... chiar nu stiu..
Anonim spunea...
Poti lasa un id sau ceva ca sa te intreb despre aia cu tabacul? Vreau sa ma asigur ca merge ...
Anonim spunea...
eu zik ca nu e bn prin injectare numai stiu ce..cel mai bn e 1spunzurarea ori 2 arucarea de pe o cladire inalta ...chiar si eu as vrea sa incerc pentru ca nu mai vreau traiesc la urma urmei odata si odata toti ne ducem in pamant bye si ms
roby spunea...
Am incercat treaba cu paracetamolu:-<...j nimik am avut intradevar niste dureri da...uite k akum va scriu. o idee kare sa nu fie dureroasa???
Anonim spunea...
ma eu pot sa zic ca am incercat mai multe,de ex: mia-m taiat venele si am luat si vreo 125 de diazepame( atunci erau la 25 tablete cutia si am luat 5-6 cutii) nu a mers cred ca cineva ma gasit prea repede ca m-am trezit la spital dupa vreo o saptamana si ceva.....dupa aia .....m-am aruncat in fatza unei masini...pff tuf luck ...decat oase rupte si contuzii.......cu paractamolul si alcoolul nici o sansa tie rau de inebunesti si atat....acum urmeaza ceva fantastic......dar pastrez pt mine sperand ca nu exista altcineva pe lumea asta la fel de daramat psihic ca mine ...uratimi bafta...app nu sunt vreo nebuna doar m-am saturat sa traiesc in chin si cu amintirea celei mai traumatizante perioada din viatza mea
georgiana spunea...
multumesc pt aceste sfaturi pe care le-am gasit aici....chiar am sa incerc una din ele...cred ca mi-ar prinde bine ca nu mai suport viata asta...mi-a parut bine...sa aveti grija de voi
lae spunea...
hipotermie ... incerci sa stai linistit intr-un lac ... o sa tremuri la inceput dar de la un timp nu o sa mai simti nimic, o sa adormi incet. iar daca nu mori, ramai cu putin brain damage, cat sa-ti uiti de probleme

eniuei ... ciumalai ce va hotarati pe medicamente ... nu uitati ca nu trebuie sa vomitati
eu unul as merge fie spre hipotermie, taierea jugularei sau bucataca cu paracetamolul
Anonim spunea...
ufff.....tot la metoda cu taiatul venelor ma gandesc, de celelalte mi-e prea teama, mai ales cu aruncatul in fata masinilor sau a trenului(nu vreau sa mor intr-o pozitie jenanta, cu penisul infipt intr-o ureche sau ceva de genul). vreau sa stiu in cat timp mori daca iti tai venele, doare?iti pierzi cunostinta? care este factorul principal care duce la esecul sinuciderii prin aceasta metoda?
Anonim spunea...
mai care dintre metodele de aici e cea mai putin dureroasa. eu vreau sa scap dracu de viata asta de rahat da macar cand mor sa mor frumos, daca in viata nu s-a putut.
deeacoolgirl spunea...
nu este bine sa va sinucideti...poate va e greu cu viata asta dar,Dumnezeu va dat viata si Dumnezeu vo ia...
Anonim spunea...
Dumnezeu nea dat unora o soarta pe care nu merita sa o traiesti.

Eu zic iati un bilet de avion si aruncate de pe el . Senzatia e super misto dar cam dureroasa 2 secunde cand ajungi la sol. Atentie nu uita sa nuti iei parasuta
Anonim spunea...
Eu zic daca e viata e grea ,ai dusmani,ai probleme,nuti convine sistemul in care esti torturat zi de zi,suferi o depresie inrecuperabila . Eu zic mai bine inghite otrava si in trei zile va disparea : durerea,suferinta,panica,frica toate vor disparea si tu vei sta linistit
Anonim spunea...
gata am inghitit 2 cutii de paracetamol. Acum ce trebuie sa fac? Astept? Sau imi tai venele?
Geo Atreides spunea...
Asta ultimu' cu paracetamolul.
TU ESTI BOU?!! N-ai citit ca e extrem de dureros cu paracetamolu'? Jesus.
Da, taie-ti venele, cel putin nu o sa suferi doua saptamani in insuficienta hepatica.
Pe de alta felicitari, now you're a dead man.
G.
Anonim spunea...
Bai fratele meu asta cu paracetamolu si eu am luat 2 cutii de paracetamol si m-am pus pe pat, si m-a luat un rau de n-am mai stiut nik eram ca prin vis, da a doua zi m-am trezit aproape fresh numa ca erau plina casa de boraciune ca n-am prins WC de fiecare data, oricum imi aminteam ca prin vis. Dupa aia am citit pe net si am vazut ca astia de la ozone pun in paracetamol ceva care sa te faca sa vomiti repede daca iei cantitati mari de paracetamlol tocmai sa nu mori, sa te opreasca sa te sinucizi. Deci depinde de la ce firma e paracetamolu :))))))))
diciuS spunea...
Azot=Nitrogen
http://en.wikipedia.org/wiki/Thanatron
La autopsie nu se gasete nici o urma de cvea suspect, aerul are 78% volumice de azot. Greutatea este sa scapi de oxigenul din aer si de bioxidul de carbon din expiratie. CO2-ul este cel ce-ti da senzatia de sufocare, daca inspiri azot pur nu simti nimic, se rupe filmul fara nici o senzatie prealabila de jena sau de prevenire.
O metoda simpla ar fi sa ai o masca de gaze de la care aerul expirat trece print-un filtru cu soda caustica(de preferat potasa caustica) prin care aerul expirat trece si este epurat de CO2, in cateva minute oxigenul se termina si in circuit ramane doar azot.
Metoda nu e de incercat in gluma, la azot cunostinta dispare brusc si daca nu e cineva langa tine sa-ti scoata masca, ai reusit.
SCIRBIT DE ROMANIA spunea...
mai sunt o grama de exemple prin care poti sa te sinucizi de la a-ti trage un glont in timpla facind binenteles rost de o arma, a-ti da foc, a-te infecta voit cu un virus ca hiv, sau alte virusuri, a te otravi cu diluant , si lista de caii de sinucidere POATE CONTA , un alt exemplu cel mai elocvent e acela sa traiesti in jungla de Tara MOCILOASA numita Romania!!!
georgelcmt spunea...
oameni buni,va rog wedeti-va de treaba...sa mor eu {cum o da Dumnezeu!!!!} nu mai cititi la ce a scris CRETINU ASTA pentru ca omul este ANTICHRISTUL in persona,bag mana in foc pt. acest lucru.Depresiile trec singure cu sau fara ajutorul altora!!! VA MULTUMESC
jorjh spunea...
Geo my friend, ai uitat una ditnre cele mai neglijate metode ever. Inchide bine tot prin casa si da drumul la gaz sa curga si un chibrit aprins..asta daca nu mori de la gazul inhalat.

Artistic, nu cred ca ii dureros cand esti dezintegrat intr-o mie de bucati + lasi in urma o facutura imensa la gaz. Sau daca nu, o grenada in gura...easier.

Trebuia sa pui la finalul fiecarei metode ca toti astia de mai sus ce isi cauta sfarsitul sa lase un bilet cu save the planet, kill yourself. Cine stie, poate incepe o miscare globala gen free hugs asa:))
johanna spunea...
cat de tare esti. respect!! si sper sa "ajuti" multi nefericiti. mom in care postez acest comm e intr-o vineri care mi-a aratat ca o chestie f nasoala s-ar putea intampla curand. dc nu merge cacealmeaua pe care o joc de miercuri, ma sinucid. prea mult cacat. deci week-endul asta e ultimul week-end din viata mea xce ar fi. si ma simt great!!!!!
Anonim spunea...
Nu va luati dupa PSHIHOPATUL ACESTA !!! Habar nu aveti cata suferinta si cate "legume", oameni fara creier sunt dupa asemenea " tentative".
Vreti sa va spun cati paralizati sunt dupa spanzurare, vreti sa va spun cati fac dializa si urla de durere dupa paracetamol?
Ati vrea sa stiti cati infirmi sunt dupa aruncatul de pe bloc?!
karusko spunea...
Am luat acuma o cutie de paracetamol cu 2 beri .. si am incercat sami tai venele da nu reusesc ... de 20 minute simt o ametealaaa puternica si mie greata imi vine sa vomit .. sper sa mor ca dak nu .. trebuie sa recurc la spanzurat sau aruncatu de pe block ... da mi-e frikk :((( .. nu de moarte .. de durere ... bafta ... have a life full of sht .. see you on the other side .. dak o fi ceva acolo .. desi nu cred ... ce rau imi eee uff
Anonim spunea...
Baut bine inainte si pe urma intri in apa... destul de adanca. Daca nu stii sa inoti, ai noroc si se termina repede. Daca stii sa inoti, oricat de pilit ai fi, instinctul de supravietuire iti va spune sa faci pluta. Asa ca daca esti bun inotator amesteca vin cu bere si vodca.
Aia cu venele nu merge, am incercat-o. Si nici cu pastilele nu mi-a iesit.
Anonim spunea...
mda...interesant , am intrat p blog aiurea, am avut si eu ganduri dastea odata si poate le mai am kteodata dar am invatat k D`zeu nu`ti da mai mult dekt poti duce...am o pr kre se gandeste la injectarea de aer in vena... cel putin ea mi`a dat si mie ideea asta...oriqm fiekre e liber sa faca c vrea asa k nu mai judektzi, si o singura persoana are dreptate in toate comenturile...kti infirmi...kti suporta dializa dupa paracetamol...kti se chinuiesc dak nu reusesc...asa k depresia asta ar tb sa aiba si ea o limita...toti avem depresii, toti suntem suparati si toti ne gandim la sinucidere, oriqm respect pentru cei kre nu o fac...sunt una din pers kre a incerkt si nu a reusit si mi`am dat seama k niciodata nu am vrut sa`mi iau viatza 100 % k toti ceilalti...salutari
Anonim spunea...
stati vro 3 ore si dupaia uitativa pe un blog si nu va aveti chef de sinucis ganditiva de 2 ori e viata voastra chiar asa cum o fi ea de e grea sau frumoasa
Anonim spunea...
si eu am vrut sa ma sinucid am taiat niste vene de la mana stanga dar nu a mers deoarece e greu sa mori cand vrei tu si poate nu te lasa dumnezeu in orce caz lasativa la mana voastra ca timpul rezolva tot.decat se duci la dracu si sa ai o viata vesnica chinuita mai bine traesti pe pamant pana vrea dumnezeu sau cine o fi.si care vreti sa va luati viata adaugativa asta in lista ca va linistesc imediat de la gandul asta.vulturu60/aron/iahoo.com.sau replubic/aron/yahoo.com
Anonim spunea...
mm eu n-am de gand s-o fac , dar cumva dupa ce am aflat ca voi divorta am simtit nevoia sa caut asa ceva si marea mi-a fost mirarea cand chiar am gasit :))) si stiti ce m-a uimit? cat de amuzanti suneti ( facem exceptie de cei ce-au folosit un limbaj impropriu referitor unei cauze atat de sumbre) cred ca in cazul meu amuzant= sarcastic dar amuzant ptr aceeasi cauza sumbra
desi plang de 14 ore ( nu stiu cum am reusit) m-ati facut sa rad
multumesc pana la urma daca puteti fi amuzanti/amuzati cand vb despre terminarea vietii , ganditi-va ce amuzanti/amuzati ati putea fi daca ati trai-o
Anonim spunea...
futuva'n gura sa va fut de bolnavi..!!!
chiar dak nu stiati, probabil din cauza voastra si a siteului asta futut si bolnav multe persoane au incercat sa isi ia viata, sau mai rau......sunteti niste jigodii..!!!!!
Anonim spunea...
cate pastile de somnifere trebuie sa iau? si cat timp imi trebuie ca sa mor?(asta in cazul in care nu ma gaseste cineva:|)
Anonim spunea...
eu ma gandeam sa ma duc in ungaria,cumpar de acolo vreo 2 litrii de benzina si intr-o padure sa imi tai venele si sa imi dau foc.am ales ungaria ca sa le fie greu sa ma identifice
Adrian spunea...
am citit marea parte dinstre aceste comentari..sunt socat...dar bucuros intr-un fel ca Dze s-a atins de viata mea intr-un fel maret si nu sunt in starea multora de pe acest site...dar totusi am o mila pe care vrea sa vi-o zic. Mie mila de cei care cred ca viata asta are un sfarsit. ar fi bine pentru uni dar nu, nu are. pentru ca acesta lume este cuvernata de Dze ...asa cum multi , foarte multi nu inteleg asa sau nu cred....nu faceti asa ceva ci mai bine cautati pe Dze ca este va poate salva de probleme si chiar daca nu o face aci pe pamant va poate da viata vesnica ...acea viata pe care o stiu uni ca se numeste RAi..e mai mult decat RAI e viata plian de fericire si bucurie e ceva mai presus de mintea omului..pacat pentru cei care se sinucid ca vor fi prea surprinsi, dar prea traziu, ca viata lor are continua..din pacate intr-un loc mult mai greu si mai depresiv decat sunt ei...daca vreti sa stiti mai multe intrati pe www.ciresarii.ro si cautatil pe Vladimir Pustan ...Dze sa se indure de voi
Anonim spunea...
mersii mult chiar vroiam sa ma sinucid dar stiam numa faza aia cu lama! mersi.....si da...crek ai dreptate cand zici ca nimeni no sami simta lipsa! adio...lume cruda si idioata....app..
Anonim spunea...
Mi se pare extrem de sadic scopul acestui site. Numai de asa ceva nu aveau nevoie nefericitii care nu au destula tarie in ei, si pe deasupra mai intra si mai citesc asta.
Si eu o am depresie care dureaza de ani de zile. Cu perioade de remisie si perioade de revenire. In perioadele de revenire am avut incercari de sinucidere. Daca le numar cred ca imi ajung degetele de la o mana. Problema e ca mai mult am vrut sa-mi fac rau, decat sa ma sinucid. Am incercat si cu paracetamol, am luat odata 15 pastile,insa nu am avut curajul sa iau doza letala. Nu am avut curajul sa-mi iau viata..si stiti de ce? Pentru ca stiu, pentru ca mi-e frica de Cel de Sus. Oricat de greu mi-e aici, si oricat de amar imi este sufletul cateodata, nu am curajul sa-mi condamn sufletul la damnarea eterna. Ceva din mine nu m-a lasat sa mor, de fiecare data.
Asa ca cei care intra aici si mai citesc asemenea lucruri, mai ganditi-va inainte de a renunta la sufletul vostru. Rugati-va..si lumina sa vina asupra voastra.Numai bine va doresc.
afro spunea...
Ar tebui sa existe o comunitate a celor ce vor sa se sinucida. Daca ar exista probabil ca mergi la o adunare cu gandul de a te sinucide si iesi de acolo mai vesel ca oricand. E deajuns sa stii ca esti inteles..
cristi spunea...
sick man...
Anonim spunea...
buna!ma bucur ca v-am gasit in sf...se pare ca si in mintea mea a incoltit acest gand ..al sinuciderii...alcoolul si somniferele ar fi alegerea mea...merita incercat atunci cand nu m-ai ai nimik de pierdut...
Anonim spunea...
nu merge cu nicotina.am mai stricat si bunatate de tigari
Anonim spunea...
ce simptome sunt la schema cu nicotina?
Anonim spunea...
la firele de tensiune de la tren a incercar cineva????e ceva tensiune p firele alea,te face scrum in cateva secunde....sii da suntem prea multi p pamant,ce nu te omoara te face mai puternic
Anonim spunea...
bai futu-ti familia matii cu blogul tau de incompetent
Anonim spunea...
puteti fi mai terminati de atat ?! :| ce blog de tristi...
Anonim spunea...
stiti,eu tot mam gindit sa mor,din cauza dragostei.nu vreau sa imi inchipui viata fara persoana iubita.inca nu m-am decis care metoda sa aleg,dar la sigur o voi face mai devreme sau mai tirziu.poate totul se va rezolva si nu voi avea nevoi de asta,dar tot mai des imi apar ginduri de sinucidere.
Anonim spunea...
uite o metoda draguta.mergi la un magazin de profil si cumperi 5metri de furtun.te urci in masina si cauti un loc retras eventual sa ai in fata un peisaj frumos.introduci un capat de furtun le evacuare celalalt capat il bagi pe un geam in masina.inchizi geamul avand grija sa izolezi cu o haina sau altceva i asa fel sa nu intre aer de afara.apoi pornesti motorul.si gata.asta e gandul pe care vreau sa l pun in aplicare zilele astea.
Anonim spunea...
ce-a mai bună metodă cred ca e spanzurarea e cea mai sigură alegi cu grijă locul unde sa nu fi gasit iti ei o funie sau un cablu care sa nu se rupă o legi bn la un capăt iar la celalalt capat faci un latus ti-o pui in jurul gatului si succes in 4 minute te duci pe cealaltă lume daca ai norocul sa te gaseasca cineva la timp exista riscul sa ramai paralizat.Sinuciderea e un act de lasitate,mai bn aleg varianta 2 puscăria si acolo traiesc oameni.
Anonim spunea...
Ia mai incercati voi sa mergeti pe la biserică din cand in cand mai rostiti inainte de culcare cîteva rugaciuni nu e neaparat sa stai in ghenunchi si sa iti faci mii de cruci le poti zice si in timp ce stai cu fata in sus in pat si astepti sa te ia somnul.In camera unde nu ai o icoană sau semnul crucii pe un perete SATANA [DIAVOLUL} umblă pri acea cameră si incearcă sa ispitească să castige cat mai multe suflete,să radă bn de noi,gandestete la Africani oameni aia nu au ce manca, nu stiu ce e ala curent electric, nu au auzit de farmacie,nu au luat in viata lor un medicament,mor cu sutele de diaree pt ca apa pe care o consumă nu e potabilă in schimb noi avem de toate ne sinucidem pt ca viata e grea,ne-a părăsit iubitu{a] am divortat etc. etc sunte-ti chiar penibili.Aminteste-ti de fratii nostri care au murit in 98 ,au murit să vă fie bn tot vouă.Dacă vreti să vă alung eu gîndurile necurate din cap id-ul meu:acelasbysy va scot eu dracii din voi,vă invăt cum să vă trăiti amărîta asta de viată chiar dacă nu merită.Nu ezitati să mă contacta-ti.DOAMNE AJUTĂLE LOR CĂ NU STIU CE FAC.
Anonim spunea...
ma eu cred ca cea mai tare metoda sa te sinucizi daca ai peste 16 ani e sa -ti iei 3-4 gagici bune , ca doar o data te sinucizi,le dai banii dinainte ca cica asa se face iti iei 10 viagra odata si faci sex pana iti crapa inima
Anonim spunea...
V-ati tampit fratilor...voi credeti k o sa fie mai bn pe lumea cealalta?Kiar dak si eu aqm vre-un an ma gandeam la asa cv aqm mi se pare cea mai mare tampenie...nu se merita sa-ti iei viata pt nimeni...pt k nimeni nu si-ar lua-o pt tn.Si nu cred ca exista probleme atat de mari...incat sa te faca sa incerci asa cv.Daca ai vointa toate se rezolva.Ganditi-va la multimea de oameni care ar suferi dupa voi..Dc sa provocati o asa durere unor oameni la care...poate k si voi tineti intr-un fel?Viata e kiar frumoasa dak stii sa ti-o traiesti.Si in caz ca nu stii...poti invata ;)
|| ♥ AñЪ ♥ || spunea...
..am inCeRcat de 2 Ori chesStia Q paRacetamOLuL`....nu ma mai puTeam tsSine pe piCiOaRe si imi amintesSc ca am caZut..sH` m`am tRezit l sPitaL Q 2 peRfuzi in mana`...:|..cV` mai efiCient`? /:)..
|| ♥ AñЪ ♥ || spunea...
chiaR m`am satuRat de tOt`H`..;)..nimeni nu cRed ca sHi`aR dOri sa fie in pieLea mea :-j..sH` am dOaR 14 ani sH nici un Om nu cRed ca a tRecut pRin ce am tRecut eO`..;)..in mOmentuL aSsta nu mai simt nimic..dOar O dOrintsSa de a sSe sSfarShi tOtuL..:| ..pT k tOt timpuL am tsSinut in mine si am taCut`..daR m`am satuRat`...:|...n`am zisS la nimeni ca mi`e gReu` :|...sH vreaO sa se termine` tOtuL`...:|...
Anonim spunea...
Eu as propune o coliziune frontala la 180 km/h intr-un sedan modest (cu airbagurile decuplate) cu un tir. Si ce adrenalin rush pe deasupra...
By the way, cu diazepan (diverse derivate, cantitati (mari) si dozari) nu merge, nici macar in combinatie cu alcool - dar cred ca ar fi trebuit whisky nu pina colada...
Anonim spunea...
aveam ganduri negre sa ma sinucid, dar dupa ce am citit aici, nu-mi mai trebuie. mai bine o viata jalnica, decat sa raman in amintire tuturor ca un las.
Anonim spunea...
frumos postul.... si asa populatia creste si iq-ul mondial ramane in loc ( omoram prosti castigam olimpiade la fizica :)) )
Anonim spunea...
Intrebarea era ,
de ce sa te sinucizi .

Raspunsul este ,
de ce sa nu te sinucizi .




..de ce sa te supui unui destin ?
Suntem liberi , nu ?

...esti curios sa vezi cei dupa ?
Fii curajos si afla !
De ce sa astepti ?

Nu e neaparat sa mori prin suferinta !
Ia narcotice , mori prin placere .

)...
Anonim spunea...
pentru cei cu creeri prespalati:....nu pot sa zic ca nu am invatat ceva azi,da decat sa te sinucizi mai bine iei un sac pui 2 haine, o pereche de papuci buni in picioare si pleci de nebun unde vezi cu ochii....va fi povestea vietii tale(cu cat esti mai mult timp "disparut" cu atat e mai tare...poate apari la TV)e mai misto decat sa te trezesti din vreo coma sau ceva de genu.Garantez ca daca faceti asa ceva viata voastra va avea alt curs, o sa va treaca cu sinucisul(in caz ca nu muriti)! ....Va urez DRUM BUN! :)
Johnny spunea...
Am incercat si eu sa ma sinucid pe 14 ianuarie 2010. Am inghitit 303 pastile (euthyrox 25mg / 50 mg ; amaryl 10 mg ; thyroxol 20 mg). M-am trezit la spital si a fost horror.

Vreau sa mor si nu stiu cum sa fac ca aceasta dorinta sa se concretizeze. Daca aveti sugestii de metode sigure de suicid fara durere si fara complicatii, va rog postatile aici.

Thanks
Anonim spunea...
Pentru anonimul din 21 01 2010 ,
sa fugi de sinucidere e un act de lasitate . E sa accepti frica pentru moarte . E sa te rotesti locului .

A te autodistruge inseamna a combina trei sanse UNICE, date sa fie folosite doar o singura data :
1 . Viata
2 . Moartea
3 . Sinuciderea

A te autodistruge inseamna a capata total control asupra actiunilor personale .
Anonim spunea...
frate si eu in ultimele zile am avut ganduri dastea si ink mai am... dar chiar vreau sa vad ce se va intampla mai departe o sa imi fie bine sau rau...o sa ajung departe sau o sa raman un fraier... atata timp cat exista vointa va exista si o cale!
Anonim spunea...
Tot eu sunt, adica cel de mai sus. Am stat putin si m-am gandit: daca cineva vrea sa se sinucida nu isi iroseste numai viata lui, le iroseste si pe cele pe care ar putea sa le salveze traind, facand fapte bune, etc. Cand te sinucizi sau cand mori in putine cazuri organele tale sunt donate altora care vor sa traiasca dar nu au cum. Unii se nasc fara ceva (nu mai dau exemple) si dorinta aceea de a traii, de a supravietuii ii fac sa mearga mai departe. Lumea nu se termina daca iei un 2 la mate(sau la nu stiu ce materie), si eu am luat destui de 2 si de 1, si totusi dorinta aceasta de a le arata profesorilor ca nu sunt de aceea nota ma impinge m-ai departe! Macar daca va sinucideti(desi nu recomand sinuciderea)lasati un bilet in care sa specificati de ce o faceti si scrieti sa vi se doneze si organele ca nu mai sunt de folos nici familiei si nici celui care moare dar sunt de folos altor oameni! Sper sa va fac sa intelegeti ca in viata momentele in care te bucuri sunt mai putine dar mai intense si mai profunde decat cele in care plangi sau esti trist! Pa pa sper sa ma luati in considerare
Anonim spunea...
Sinuciderea e o arta . Datorita existentei acesteia , se creeaza si se discuta in continuare sensul ei . Moartea mereu a fost o latura a frumusetei , sursa de inspiratie pentru artisti .
Oare la ce se gindea ala cind spunea celebra "To be or not to Be"...

Sinuciderea e un mod usor de a deveni pastrat in istorie . Se necesita doar un moment si un loc ideal .

Sinuciderea e un act de creativitate . Datorita ei se emana emotii la un nivel foarte inalt , se renasc trairi , sentimente ... da viata Sufletelor Celora din Jur .

Sinuciderea e eroica : sinucidere in numele patriei , sinucidere in numele dragostei , sinucidere in numele dreptatii ...
Patrie , Dragoste , Dreptate - chestii printre cele mai de pret . Nu ti-ai da viata pentru acestea ?

Citi si-ar da viata pentru un sarut ...
Citi si-ar da viata pentru UN ADEVAR ...
Citi si-au dat viata pentru patrie .



Si nu in ultimul rind ,
sinuciderea e si un act de binefacere ... cavourile si reportajele devin platite , ascultate , considerate .
Zilele de rutina a multor se fac mai interesante , discutiile mai aprinse , privirile mai VII .

)...
Anonim spunea...
sunt de acord cu Afro;))
desi ceva mai rapid ar fi otrava de sobolani.........
a incercat cineva din familie si a fost in coma cateva zile din cauza ca a fost gasit prea repede........dar cu o daza mai maricica......si mai bine incercati seara inainte de a adormi astfel aveti mai multe sanse.....merita sa incerc paraceltamolul?:-??
Anonim spunea...
ba aveti toti ideea dar daka scapati de asta k luati pastile va ganditi k sar putea as nu mearga si pe urma sa ramaneti handikapati si sa suferiti toata viata ? ia mai ganditiva ;) robert
Anonim spunea...
si eu vreau sa ma sinucid dar vreau sa stiu faza cu nicotina daca est dureroasa si eficienta
la mine nu exista gas totul est electric .somnifere nu am de unde sa iua sa ma arunc de la eteaj risti sa te paralizeze si oricum aiaic nu exista etaje maxx2
sa iei paracatamol nu merge si in plus suferi degeaba astept raspuns
Anonim spunea...
Si unde credeti ca mergeti daca muriti?.in raiul fermecat .....raiul si iadul sunt aici pe pamant..de parca o sa scapati vreodata de viata..e un ciclu totul ..muriti reveniti inapoi cu aceleasi temeri ..cu aceleasi greseli..si da cand nu-ti mai doresti nimic de la viata sau iti doresti imposibilul vrei sa mori..da sa faci un blog cu sfaturi e chiar absurd...
Uns spunea...
ce ziceti de antigel? daca stie cineva mai multe, rog sa spuna
Anonim spunea...
1. Postul asta vorbeste de ceea ce trebuie fie cea mai putin eficienta metoda de a scapa planeta de suprapopularea cu oameni! Iar daca printr-o ciudata coincidenta ar fi complice si doar la o sinucidere, din pacate ar avea efect asupra celor mai sensibili dintre noi. Daca cei care doresc sa se sinucida ar reusi in totalitate, cine ar ramane? Mai multi dintre "insensibili" (care azi sunt vazuti ca "evoluati" sa reziste la orice). Nu vad asta un lucru bun pentru planeta, care asa cum a aparut, asa poate sa dispara. Mai degraba pot crede intr-o salvare a planetei de catre o societate visatoare catre un nivel de (co)existenta inalt.
2. Comentariile cititorilor in schimb, conduc catre o concluzie neasteptata! Nu s-a vrut reverse-psychology, dar lecturand aceste comentarii, sirul observatiilor pare urmatorul: multi au aceasta idee cu sinucidere, deci nu esti singurul. Cand te gandesti la sinucidere, o mare parte din tine iti spune ca suferi, dar cel mai interesant lucru este ca il vezi ca o suferinta interioara, pe care o simti doar tu, nu si ceilalti, adica suferi singur. Dar daca nu esti singurul care sufera, asta nu te pune neaparat in afara societatii, esti o parte a ceva, faci parte din multimea celor care sufera (cred ei) singuri. In acest caz, nu mai e nevoie sa te autoexcluzi din societate, pentru ca intr-un fel (bizar dar real) de fapt faci parte din ea! Parca e mai bine, nu? Esti pentru sinucidere, dar nu mai e nevoie sa o faci! S-ar putea chiar aranja foarte simplu intalniri sau "greve japoneze". Deja ne departam de ideea de sinucidere si trecem la una de "dezintoxicare". In fond, daca esti masochist, poti sa iti spui: "o sa traiesc viata periculos, o sa consum cele mai periculoase dar atragatoare produse si servicii pentru ca daca tot e sa mor, macar sa nu mor fara sa fi incercat sa ma simt cat pot de bine". Ideea e ca ar fi suficient de multa distractie in viata pana la moartea cu care suntem toti datori. Si ce daca planeta se polueaza cu consumul meu? Sa o pastrez frumoasa pentru cine? Pentru cei care m-au facut sa imi simt viata imposibila? No way! Nu accept catalogarea ca si cel mai insignifiant membrul al societatii! Daca e sa privesc lucrurile dpdv al calitatii umane, sunt chiar cu mult mai sus decat majoritatea! Nu eu trebuie sa dispar, ci ei tebuie sa se indrepte!
3. De ce oare subconstient, am considerat ca un sinucigas e vazut ca o persoana jalnica? Nimic mai gresit, sunt convins! Mi-au placut si am savurat comentariile vulgare ca si cele "religioase". Pe de alta parte, creativitatea e iar ceva interesant la fiinta umana si ar trebui incurajat. Din 100 de idei sarite despre sinucidere, poate apare una buna de reverse psychology si sa castige premiul Nobel pentru pace sau macar cel pentru literatura! :) Succes la distractie!

PS. Cateva comentarii la variante de sinucidere:
- pt aia cu seringa cu aer: cred ca e nevoie de o pompa de bicicleta :D
- pt cea cu autoincendierea in padurea din Ungaria, premiul I pentru cea mai nebuna idee! asa o ghidusie mai rar. Tu ar trebui sa te apuci de scris romane politiste sau scenarii. Cine stie ce urmas a lui Agatha Christie esti!
- pentru cel cu varianta cu tutunul: bravo, ai descoperit cea mai eficienta metoda de a te lasa de fumat - ramamand fara bani :)))) Now, You're a dead man!
Anonim spunea...
blogul acesta este cel mai tampit si mai penibil dintre toate care leam citit in viata mea ; tu , autorul esti un cacat cu ochi
Rişco G. Codruţ spunea...
wtf?
Anonim spunea...
Aia cu seringa de aer e chiar extrema si este cam cea mai putin dureroasa. Se numeste EMBOLIE si se realizeaza prin introducerea unui centrimetru cub (cel putin) de aer pe o vena sau o artera, aorta etc.... functionaza 100% iar decesul vine in maxim 2 min (total nedureros). Cum functioneaza? Pai bula de aer circula prin vena pana ajunge la inima, cand ajunge la inima bula aceea de aer opreste inima si good bye buddy :D so try it, is the best !
Anonim spunea...
daca vrei sa mori rapid nu te arunca in fata trenului, mai bine bagati un cutit in cap de sus in jos nu din stanga in dreapta sau viceversa.
Anonim spunea...
Ps. Puteti si sa beti clor cu detergen sau sa luati otrava de sobolani sau sa fierbeti niste carne cu otrava si apoi sa mancati carnea si sa beti zeama :)) dak iti place mancarea poti murii fericit. Sau sa incercati ceam zis eu mai sus cu cutit in cap...asta dak vreti sa va arate craniul ku un cutit in cap la radiografie(asta as incerca eu pt k am bulshit life).
Anonim spunea...
Pentru astia de pe blog care zic k suntem nebuni sau ne zic de Dumnezeu,le zic asa: Bah fratilor da lasatine draq in pace.Naveti nici o treaba cu noi.Voi nu stiti kum e sa ai parintii divortatti si sa stai ku unparinte care bea de stinge si cheltuie majoritatea banilor pe alcool.
Asa, am terminat si akuma partea ku sinucisu:Mah fratilor paracitamolul nu e bun. Incercati cu doxacilina si alcool(dak nu e doxacilina sa fie ceva antibiotic ;)) )
atttu spunea...
atul de vene este cu atat mai eficient cu cat vena taiata este mai aproape de inima. Foarte buna pentru asta este vena femurala. Nu se vede dar se ajunge usor la ea stand in pozitie gen lotus si taind perpendicular pe picior zona aproape plana si inclinata spre interior, la cam o palma de zona sexului. Fiind la picior, durerea e mai distanta. Scade daca bei ceva tare inainte. Cand tai, carnea se beleste. Tai pana incepe sa izvorasca sange klumea.
A doua pozitie buna este taierea carotidei. E mult mai usor de taiat in lung, de sus in jos. Dar e destul de adanc situata si daca nu e taiata scapi sigur. Un mare dezavantaj e ca nu se vede decat in oglinda.
Dupa ce ai taiat orice vena, este util sa bei redbull sau cafea cu sare pentru cresterea tensiunii si a debitului.
Anonim spunea...
E cineva student la medicina sau chimie care sa stie despre ce naiba vorbeste? Cum puteti sa va dati cu parerea daca habar n-aveti de nimic? Si asta cu taiatul venelor e dureroasa, am incercat, n-am reusit decat sa ma zgarii putin. Deci vreau opinia unui specialist!
Anonim spunea...
Stateam si citeam comenturile voastre si mi-am dat seama cat de fraieri sunteti.Imi pare rau sa spun asta,mai ales ca nu obisnuiesc sa ma iau de lume si mai ales de cei pe care nu ii cunosc,insa mi se pare o totala lipsa de judecata sa te iei dupa un idiot care vine cu un limbaj ce te atinge la corazonul tau deja ranit si te indeamna "parinteste" sa te sinucizi ca sa scapi de viata asta mizerabila pe care o tariesti.Oameni care sufera enorm exista de cand lumea-insa dintre ei,multi au ales sa indure,sa treaca peste ,si sa inceapa o noua viata.Poate o sa spuneti ca sunt genul de om care e cu frica de dzeu,om cu cartea de rugaciune la cap ,cu campii inflorate, ingerasi si tot felul de minunatii dastea si ca daia mi se pare o mare tampenie ceea ce faceti.uite ca nu sunt credincioasa lumii,nu consider ca viata e roz,plina de fericire etc insa a te sinucide este un act de lasitate si e cea mai mare prostie pe care un om o poate face;mai rau e ca sunt si multi tampiti,care gata se lovesc cu piciorul de o "piatra" si hopa sar sa se sinucida ca ei nu pot trece peste....sa fim seriosi...suferi tu cativa ani,mama lor de ani,dar dupaia n-ai cum dracu sa nu treci peste si sa nu descoperi ce bine ai facut ca nu te-ai omorat-si aici pot da exemple din surse sigure,cunostinte de-ale mele care au avut parte de mari nenorociri si suferinte in viata,au avut si ele gandul asta,insa au renuntat la ideea sinuciderii,iar in ziua cand s-au schimbat total,si au cunoscut alti oameni,alte sentimente si experiente chiar frumoase,se bucura extrem de mult ca au fost rationale si ca au renuntat la gandul de a se sinucide.Acum nu stiu care ma veti lua in seama si nici nu va oblig,insa atata va spun,ganditi-va bine si nu faceti un asemenea lucru,pt ca nimic pe lumea asta,nu merita pt a te sinucide
Anonim spunea...
propun sa ne alegem o zi din si sa ne sinucidem toti. toti pt lama si lama pt toti:)) haideti fratilor sa le aratam lumii kat de mult am suferit si sa ne sinucidem, eventual sa lasam si o scrisoare de adio.
Anonim spunea...
Daca te sinucizi faci un singur lucru: implinesti un plan diabolic pentru viata ta! Nu o face!!! Vei regreta o eternitate! Simti ca nu esti primit, apreciat, dorit in lumea aceasta?

Mai da-ti o sansa! Asa e fair! (corect)!

Merci!
showey spunea...
Buna. sunt un simplu baiat de 17 ani ca oricare altul si vreau sa va spun unele lucruri din viata mea urata de tot:) Cand eram mai mic nu am avut o viata tocmai roz, spun asta din cauza batailor suferite de la tatal meu, am crescut mai mare si cand aveam 12 ani din fericire mama si-a facut curaj si a divortat de tatal meu. mi se parea o chestie foarte buna la moment dar dupa cam un an de zile in care nu am vorbit deloc cu tatal meu am inceput sa ii simt dorul si am intrat intr-o depresie urata de tot. a trecut si asta desi mai revine din cand in cand. acum cam un an tatal meu vitreg la care tin foarte mult a suferit de cancer testicular si a fost operat. fiind foarte ingrijorat pentru el am intrat iar in depresie. dupa ce s-a facut el bine a fost sora mea care a lesinat pur si simplu si era aproape sa moara, apoi mama, cancer de col uterin...la fel. acum recent mi-a murit bunica cea mai draga -> depresie totala (almost suicide):D de o saptamana am aflat ca am cancer pe creier care nu se poate trata(ceea ce nu e bine deloc), persoana iubita, pentru care sunt in stare sa imi dau viata si tot ce am pe lume, m-a lasat balta sa lupt cu boala mea (desi am multa nevoie de ea), dar totusi uite ca eu inca reusesc sa lupt si in timpul pe care il mai am pana ma omoara boala de care sufar am decis sa imi ajut familia si apropiatii.Incercati si voi daca puteti nu pentru voi ci pentru cei dragi sa nu faceti prostii de genul acesta caci nu merita.Multumesc mult.
PCS spunea...
Metodele sunt varza. Mai informeaza-te inainte de a impartasi. Transformi oameni labili psihic in legume si distrugi si alte vieti(gen ale rudelor si apropiatilor). Oricum tema aleasa e de c*cat indiferent de tonalitatea adoptata.
N-ai mai postat de ceva timp... Te-ai sinucis? Hiu
Anonim spunea...
Ideea sta in felul urmator sinucidetiva toti lasati sa raman eu singur ca ma descurc :D
Anonim spunea...
aaa
sinucidere spunea...
Cea mai buna e asfixierea autoerotica