miercuri, 6 februarie 2008

What have I done?!

Seriously, what have I done?

Azi când am încercat să-mi verific contul de hi5, am fost întâmpinat cu mesajul ăsta drăgălaş:


După care, folosind un proxy şi încercând să mă loghez, am primit mult mai drăgălaşul mesaj:


Ce s-a întâmplat?! Ce am făcut? Cu ce i-am supărat? Doar n-o fi de vină... poza?!?!

În fine. Nu-i bai mare, îmi pare rău doar că am pierdut un profil amuzant şi nişte favorites.

Ce chestie, prima dată când sunt banat undeva. But there's a first time for everything. Too bad for some things there isn't a second time, goddamnit.

Update: Back, baby! Cu ajutorul cache-ului google, am recuperat textu', iar băieţii de la hi5 mi-au debanat ip-ul (sau mi l-a schimbat UPC-ul). Aşa că am din nou un profil! Yeey! I'm lame again! Daţi cu commentu', să am impresia că sunt popular.


G.

4 comentarii:

lex spunea...
Naspa situatia,mi se pare o prostie sa-ti fi anulat contul din cauza pozei tale[care si asa nu mi se pare scandaloasa in nici un fel]..oricum sunt multi tarani pe acolo care isi arata suncile,pectoralii..sfarcurile,"putzele"...si tot ce mai tine de parti de schimb :))
Programare Sociala spunea...
Cum adica prima oara?

Dece? nu te-a scos din Tablog?
Geo Atreides spunea...
@lex: eh, cine stie cine a dat un report... sau poate aparea "sex" de prea mult ori in profil :P

@programare sociala: aaaaa, da. Ai dreptate. Dar tablog nu prea mai exista, asa ca nu mai prea pune :P

G.
Matei spunea...
hi5 oricum e buggy rau de tot. Eu am incercat sa aplic o tema si in momentul urmator s-a dus nabii tot contul - a disparut. Nu m-am obosit sa-mi fac altul, ca deja e o rusine sa ai cont de hi5. :)