marți, 25 martie 2008

Gunoaiele din Pădurea Băneasa

...am fost de le-am curăţat, sâmbăta trecută. Am întâlnit-o acolo pe mighty Jen, care spre ruşinea mea cred că a umplut mai mulţi saci decât mine (dar nu cu mult). Şi se pare că şi fetele de la Stele Verzi au fost, dar pe ele nu le ştiu. Iar alţi bloggeri n-am văzut, nu că aş cunoaşte eu mulţi bloggeri.

Acţiunea a fost organizată de EcoAssist, şi va continua, în fiecare sâmbătă până hăt la sfârşitul lui aprilie. Dacă vreţi să participaţi, trimiteţi un mail la EcoAssist.ecologizari@yahoo.com (sau EcoAssist_ecologizari@yahoo.com), să ştie oamenii câte mănuşi şi saci să aducă.

În fiecare sămbâtă, deci, de la 10:30, în faţă la Grădina zoologică. Luaţi 301 şi coborâţi la evident staţia Grădina Zoologică.


Acu', mă gândeam eu: fuseră nişte bloggeri (Dennda, Oompa, Ionuca, Adi Ciubotaru, mari, Gramo) şi nişte oameni (Florin, Marianne, si Camelia) la plimbat şi fotografiat prin zonă. N-o fi gigea oare să vină şi la muncă patriotică? sau măcar să anunţe că există posibilitatea de muncă patriotică. Nu zic c-ar fi obligaţi sau alte alea, doamne apără şi păzeşte, doar că ar fi gigea. It makes perfect sense: Ai văzut pădurea, ţi-a plăcut, acu' scoate zecile de saci de gunoaie din ea pe care nu le-ai aruncat tu acolo :D

Serios vorbind, îi nevoie de câţi mai mulţi oameni, e foarte mult gunoi. În plus, vă dă şansa să vă bucuraţi (ahem) de Pădurea Băneasa, că nu se ştie cât o să mai rămână în picioare.

G.

6 comentarii:

Silviu spunea...
Foarte tare... good show. Și eu am fost săptămâna trecută (și în urmă cu 2-3 săptămâni parcă).

Ideea este că unele bloguri chiar ar putea ajuta mult prin promovarea acestei campanii măcar (eu trebuia/mă oferisem să mă ocup oarecum de promovarea pe internet/pe bloguri, însă nu prea am reușit din lipsa de timp). Mă bucur că s-a auzit fără să fac eu mare lucru.

Apropo, nici eu nu știu oameni care scriu pe bloguri și, de altfel, eu nici nu mă consider un, ahem, ”blogger”. Termen idiot. Probabil că ne știm din vedere oricum, dacă ai fost week-end-ul trecut. Oh well, succese și poate ne vedem pe-acolo.
siemprecontra spunea...
sper sa ajung si eu sambata viitoare:D poate ne vedem acolo.
Someone spunea...
O să zic şi eu la Blog FM. Şi poate mai fac ceva în sprijinul ideii, să vedem...
Geo Atreides spunea...
silviu: in mod sigur ne vedem, ca intentionez sa vin aproape de fiecare data.

@siempre: uuu, ar fi super! Poate anunti si la tine pe blog, sa scoti punkistii la padure :P

@someone: Fantastic! multam mult!

G.
Silviu spunea...
Eu sunt un tip blond, cu ochelari... și o să am un tricou verde cu EcoAssist. Eventual bagă și tu un salut, dacă mă recunoști.
siemprecontra spunea...
done. see you there ;)