sâmbătă, 15 martie 2008

Hărţi de bloglisturi

După ce am inversat baza de date de la zelist, am putut să fac hărţile câtorva bloglisturi... şi a bloglisturi celor din bloglist. Este o metodă bună pentru a vizualiza rapid ce fel de oameni linkuieşte bloggerul vostru preferat.

Mai jos sunt câteva imagini, cu titlu ilustrativ. Sunt câţiva bloggeri care mi-au venit rapid în minte.

Dacă cineva are bandă şi ceva (nimic extraordinar) programming skillz, poate folosi bazele de date pentru a genera asemenea scheme automat, pentru orice blog.

N-am mai hostat şi imaginile în format mare; ele se găsesc în această arhivă. Linkurile sunt spre bloguri, imaginile sunt în arhivă.



romanian blogosphere blogosfera romaneasca
arhiblog


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
chocolatefrenzy


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
deceblog


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
femeiasimpla


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
gramo


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
jeg


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
lamaie


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
adrian nastase


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
ofmenandmice


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
rapireadinserai


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
siemprecontra


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
silverghost


romanian blogosphere blogosfera romaneasca
spasmeurbane


G.


1 comentarii:

krossfire spunea...
Asta apropo de ''site-urile la care linkeaza blogul tau'' - eu trebuie sa-mi curat blogrollul. (Nu stiu cum ma puteam exprima fara englezisme)