miercuri, 9 aprilie 2008

Altă campanie, acelaşi omisiuni

O nouă companie ("astăzi nu scriu nimic") pe bloguri, azi: un ONG ce vrea bani pentru şcolarizarea unor oameni etc.

Data trecută a fost ING-ul, ce vroia bani pentru pensiile private.

Problema e că, la fel ca data trecută, unii bloggeri n-au anunţat că e un post plătit. Alţii, ce-i drept, au făcut-o: nihasa a pus "însemnare plătită", arhi a pus "reclamă mascată", iar piticu un dubios "pub". The usual suspects, zoso, visurat, buddha, manafu şi-au ţinut gura. Mai sunt şi alţii care au luat-o (campania) de bună, n-am decât simpatie pentru ei.

Aşa băieţi, credibilitatea voastră creşte pe zi ce trece.

Later edit: via gramo, aflăm că e o campanie iLeo precum şi alte detalii ambalate în frumoasa limbă care este marketesa.

Apropo, am uitat să zic de altă reclamă mascată, cea comandată de Renault cu ocazia grevei, când piticu, zoso, visurat şi subiectiv au scris împotriva greviştilor. Dacă te uiţi pe posturi, vezi că toate urmăresc un template clar, au apărut în acelaşi zile, etc. Şi chiar dacă e doar o mare coincidenţă, şi-au pierdut orice urmă de credibilitate de la scandalul cu ING-ul, nu mai au prezumţia de nevinovăţie.

Mare vorbă a spus Băsescu cu tonomatele (even a monkey, giving enough time, will type shakespeare). Bagi banu', apare opinia şi la naiba cu cititorii şi încrederea lor.


G.

8 comentarii:

gigix spunea...
:) banu' gros.
G, daca tot tu esti om asa mare, si le stii pe toate... am o intrebare care ma framanta de mult: ce-s banii? Definitia din manualul de clasa XI-a de economie o stiu.
Geo Atreides spunea...
Banii sunt ceva ce eu n-am, da' nu ma plang. De ce vrei sa stii ce-s banii?
G.
cepanamea spunea...
Am citit si astazi pe un blog ceva despre bani, fericire, dragoste - concluzia, una detestabila, dar reala, banii sunt totul!!!
Ce urat suna, ce urat...
krossfire spunea...
In fine, de data asta a fost o cauza ok.
siemprecontra spunea...
'Ai bai G(hitza), trebuia sa fie mai amplu. Pai asa ne-a fost vorba? :)
gigix spunea...
de ce vreau? ca n-am. io ma plang.

am io un feeling asa ca e ceva treaba cu banii astia. ca e o moneda de schimb intre ceva si altceva. inca n-am priceput ce. oricum e tare.
Geo Atreides spunea...
@krossfire: nu cauza e problema, ci faptul ca n-au semnalat ca era post platit.

@siempre: i have a plan!

@gigix: da!

G.
DoDu spunea...
Eu cred ca banii nu sunt buni daca sunt de hartie ca le scade valoarea din cauza zerourilor adaugate, dar daca sunt de metal se schimba situatia, depinde de metal, ca metalul are valoarea lui. Daca ai cumpara un milion de dollari in monezi de cate un penny, probabil ai putea sa topesti monezile si sa le revinzi cu un milion jumate. Asta sunt banii