marți, 15 aprilie 2008

Intermezzo

Later later edit: Ok, here's what's gonna happen: o postez cărţile, minus probabil şi Flaubert, că îs gata. După care am să mă ascund pentru vreo două săptămâni în modesta-mi, dar plină de minuni, cămăruţă, să lucrez la cel mai super proiect pe care l-am făcut până acum. It's so fucking cool, i can't wait to finished it. Nevermind, am nevoie de un cpu cu sse2, which i don't have. Se pare că sunt prea sărac ca să am idei bune. Bleah.

Aşa că poate ar fi o idee să vă abonaţi la feed, să nu pierdeţi nimic.

Cărţi! În curând cărţi!

* a apărut abbyy 9.0! Uhu! Cică recunoaşte şi header textul, şi page numbers. Great news! plus recunoaştere cu până 35% mai bună! Poate în sfârşit o să scot dicţionarul de sinonime!

* acum lucrez să termin de introdus notele în Corespondenţa lui Flaubert, Bouvard şi Pecuchet, şi încă vreo două, tot de Flaubert. Deci în curând o să public Flaubert-ul, integral şi corectat.

* tot în curând:

* Malraux (Calea Regală, Eseuri, Oglinda de la hotarul ceţii, Lazăr)

* Tragedia greacă de Guy Rachet

* Arta şi elita, de I. Davidov

* probabil Schiller şi Lucaks.

Ţineţi aproape!

Later edit, dintr-o notă la Corespondenţa lui Flaubert, despre un nene, pe numele său Houssaye Arsene:

Bucurându-se de mare succes printre contemporani, lăudat de Sainte-Beuve, este astăzi abia consemnat de istoriile literare, printre autorii mediocri.
...şi uite de-aia nu-mi pierd eu timpul cu scriitorii contemporani, ca alţii. De ce să-mi pierd cu ceva care este 97.5% maculatură? Ca să nu zic că oricum, nu mai există nimic nou, nimic nescris...

Tot din Corespondenţă e amuzant să citeşti de Louise Colet, scriitoare/poetesă şi amantă a lui Flaubert, luând premii ale academiei, având success, iar azi singurul motiv pentru care ne amintim de ea e că i-a scris Flaubert scrisori. Trist şi tragic...

G.

2 comentarii:

Geo Atreides spunea...
*geo se panicheaza si baga commentul in moderare*
Usurel cu paralele, ca daca recitesti bine postul, paralelele astea pot converge in locuri neasteapte...
*geo se uita paranoic in jur*
G.
hedonist_angst spunea...
esti prae paranoic :P. Puteai sa lasi commentul acolo ca nu se intelegea nimic. Duuuh. Sau e ilegal sa corespondezi in tara asta.