luni, 21 aprilie 2008

Logo changes

Cum este deja evident, am schimbat logo-ul blogului (şi da, e făcut de mine). Arată mai bine acum... zic eu. O să schimb şi fontul titlului, soon, să întregesc logo-ul. Sugestii, reclamaţii, nemulţumiri?

Îmi pare rău pentru cei care folosesc Internet Explorer 6.0 (sau mai mic). Ei văd magnificul steag fără transparenţă, pe un yucky fundal gri. Sorry, e complicat să pun un hack special pentru măgăria microsoftului. Mai bine vă instalaţi voi Firefox, are atâtea avantaje că IExplorerul parcă ar fi fost codat de vreun puşti pentru examenul de atestat la informatică.

Later edit: Întrebare: se vede că steagul are două culori (roşu şi negru)? Backgroundul blogului e negru sau albastru închis?


G.

7 comentarii:

gigix spunea...
- limita dintre cele culori ar putea fi si ea la fel de grundgy, ca textura steagului (intrerupta, mazgalita, tremurata, etc.)
- umbra batului steagului pt ce? tocmai la material sifonat mergea prin contrast un batz puternic, clasic, bine definit.

si-i cam mare logo-ul. da-i misto.

M
Programare Sociala spunea...
Am intrat pe site, am văzut un pătrat mare cu ceva roșu de semăna a steag, m-am scărpinat în cap, right click, block content, done.

Apoi am citit postul ăsta și m-am gândit să și comentez... :D
Geo Atreides spunea...
@gigix: e complicat de schimbat limita. Ar fi trebuit sa arate a ceva cusut, cred.
Da, batul e o problema, nu stiu cum sa-l fac; nu vreau sa arate (prea) caricaturial; iar realist, well,... is too hard.
interesting sig :D

@programare: YOU'RE MISSING OUT THE FUN!!!!!!111oneone
G.
krossfire spunea...
Apropo de IE codat de un pusti : Facusem un browser intitulat VST Xpert pe codul de la IE6. Culmea, mergea mai bine...
lex spunea...
Mie sincer imi place noua sigla.Chiar daca contrastul este unul ceva mai dur pt ochi,apreciez efortul[tinand cont ca e facut de tine]...e ciudat ca imi aduce aminte de panzele murdare de cerneala de la mine din atelier cand fac cate o gravura :|

:))
Geo Atreides spunea...
@krossfire: deci codul tau sau codul microsoft?

@lex: e bine daca e dur, are impact :D oricum, e in beta, dupa ce-mi rezolv niste probleme cu calcu' o sa mai muncesc la el un pic.

G.
krossfire spunea...
Codul Microsoft. De fapt Dll-urile Iexplorerului insa browserul meu era mai rapid prin faptul ca nu stia ce-s alea pop-upuri si deschidea paginile una dupa alta. S-ar putea sa-l mai gasesti pe softpedia (VST Xpert se numeste).

Oricum e fun ca nu-ti dai seama care-i faza cu el pana cand nu se blocheaza si nu te trezesti cu ''Internet Explorer couldn't find''...

Am precizat in help file ca am folosit dll-urile lor de la o versiune mai veche IE (primul 6.0, adica un kitsch). N-am idee daca erau ''open source'' dar nici bani n-am facut pe seama lui. In dll-urle respective erau doar browsing instructions. Restul de cod era al meu.