joi, 10 aprilie 2008

Pădurea Băneasa are nevoie de tine

Sâmbăta trecută am strâns 140 de saci! de gunoi! din pădure!

A fost obositor, dar e foarte rewarding să vezi doar iarbă unde erau tone şi tone de gunoi. Sau, în cazul acestei sâmbete, patru câini putrezind în copaci.

Pădurea Băneasa, mereu surprinzătoare.

Dacă vreţi să veniţi, detalii aici.

ONG-ul care organizează ecologizarea, EcoAssist, a filmat acţiunea acum două săptămâni, rezultând mixul de mai jos. Calul din imagine îi Viorel, de care îmi place de mor. Într-o zi când o să fiu mare o să am şi un căluuuţ. Până atunci strâng gunoaiele din pădure, să am unde călări pitoreşte, aşa.




G.

6 comentarii:

krossfire spunea...
Caini morti in copaci si 120 de saci de gunoaie ? Pai asta bate de departe ce incercasem noi sa facem in orasul natal, cand am curatat deadul Capela...
ipo spunea...
Bravos! O sa vb si eu cu pretena, poate venim si noi.
siemprecontra spunea...
maine vin cu intariri. :) tot acolo la 9 sau?
Geo Atreides spunea...
@krossfire: 140. Si 94 alalta-sambata.

@ipo: good news! va asteptam!

@siempre: daaaa! la 9:30 in statie la 41 ar fi perfect.

G.
1307 spunea...
gunoaiele sunt separate in vederea reciclarii?

caini morti in copaci? :|
1307 spunea...
am trecut azi pe langa padure si mi-a placut curatenia care se vedea :)