luni, 23 iunie 2008

Gone

Când veţi citi aceste cuvinte, eu deja voi fi fost plecat demult (updated 2).

...la Vama Veche (yeeey).

...cu bunica-mea (definitely not yeey).

E ca şi cum aş merge cu un copil de opt ani, uşor senil. Nu e chiar aşa de fun. Pentru mine e ca un mini-job, mai ales fiindcă nu dau din banii mei un cent. But hey, seaside makes my grandma happy, which makes my sister happy, and i get a(n almost) free seaside lunch, which makes me happy.

O să fie interesant, e prima dată when I'll showcase my tattoo to the world. That should be fun :D

Aşadar, bravii mei citiorii fideli, va fi pauză. Plus ceva update-uri, când voi intra în sevraj de la lipsa de net şi voi da buzna la internet cafe.

Hasta la vacacion siempre.

Later edit 3: Be back tommorow (i think). We'll talk then :)

Later edit 2: Everything's fine, oh so fine. The sea, the sand, the everythin.

But I'm still not getting laid. Goddamnit.

Also, paying 5 RONi mari si rotunzi pentru 30 de minute de net. But did I mention I'm not getting laid? Because I don't.

Plimbarile de unul singur pe faleza sunt lame. Si gay, but that's ok, so are you.

Later edit: First day off... Scriu asta de la internet surpriza (adica nu ma asteptam sa dau de el aici -- mai multe maine, daca se repeta). Toate bune. Stop. I didn't get any. Stop. That not good. Stop. 86 years of living really mess up a body... lucru ce devine foarte vizibil pe plaja. Remember to die before my god-like body turns to old-man mush.\

Soare soare soare. Apa e rece-bunicica. Cam rece pentru gustul meu. Am inotat prima data in 5-6 ani. Fata gazdei e kinda sexy. I like it... her... :)

In Vama e liniste si pace in timpul saptamanii. Cativa oameni... plaja e practic goala.

Sunt slujbe available. Poate cine stie, raman aici (ca ospatar? who knows).

Puttycat, sexy woman, stam cat ne tin banii (pana vineri). Cazarea e 100 RONi. Gazda e aceiasi la care stateau parintii mei acum 20 de ani... acolo unde am stat si eu, alergand in putza goala, jucandu-ma cu granicerii... Aici am tinut prima data in mana un Kalashnikov. Atunci... atunci Vama era intr-adevar Vama Veche.


G.

7 comentarii:

puttycat spunea...
O.o cat stai?
gg spunea...
deja imi e dor de tine... :)
Ellodya Black spunea...
pai cum draga, nu merge cu fata gazdei? bafta p-acolo, poate vrajesti vreo pustoaica de liceu care are aceeasi problema :P

ps: plimbarile de unul singur pe faleza sunt tari. iti poti lasa gandurile aiurea si te simti liber. parerea mea.
sceptiq spunea...
have fun :)
ipo spunea...
Vacanta placuta. La fel si lu' bunica! :)
justme spunea...
5 LEI. LEI, in nici un caz RONi!!!
fcb spunea...
tatuaj nene?