marți, 1 iulie 2008

Cretinul zilei: l3st

(updated) Alt cretin homofob, cu iq-ul cocoţat undeva pe la genunchiul broaştei. N-are rost să discutăm, îl consemnăm şi trecem mai departe. Articolul incriminant aici: http://www.l3st.com/2008/ce-am-eu-impotriva-homosexualilor.html

În altă ordine de idei, în curând scriu şi eu despre homosexualitate. Ţineţi feed-ul aproape.

Later edit: În călătoriile mele pe net am dat peste următoarea reclamă la Heinz:




Probabil... nu, în mod sigur aşa arată orice familie cu soţi homosexuali. Da, ştiu că asta e o reclamă, da' avem filmuleţ şi cu the real thing (pe care îl vom da în curând).

Partea amuzantă e că reclama a fost retrasă din UK... la presiunea unui grup din... USA (The American Family Association), deşi nu a fost dată niciodată în US. Toată povestea aici. Go, go pressure groups! :(


G.

6 comentarii:

puttycat spunea...
Nu mi se pare deloc cretin articolul sau omul.
Da' daca tot vorbim de (homo)sexualitate, articolul tau despre asta o sa se bazeze pe ideea "este o boala, tre' sa-i acceptam la fel ca pe handicapati"? ('cause that's what it is, ya know. or at least that's the scientific view on it, ca-n realitate cred ca-s f multi gay care aleg sa fie asa, ca-i mult mai cul sa fii diferit, in orice fel)
L3ST spunea...
Multam de apreciere. Hai cu articolul ala, m-ai facut curios.
Ellodya Black spunea...
Cine sa te mai inteleaga... Esti revoltat de pitzipoanca pentru ca , zici tu, judeca prea aspru niste persoane cu anumite gusturi si un anumit nivel de (in)cultura, insa tu insuti dai in cap unui om care are o parere diferita de a ta.

Nu pot spune ca sunt de acord cu tot ce scrie in blogul respectiv, eu una nu condamn homosexualitatea, insa nici nu sustin paradele si alte manifestari de gen. Atata timp cat oamenii aia se poarta pe cat posibil normal si civilizat, pot face ce vor la ei in pat. Pe de alta parte l3st has a point in ceea ce priveste copiii. Lucrurile astea nu ar trebui sa implice copii in nici un fel, ei n-ar trebui sa fie martori la astfel de comportamente.

Una peste alta Geo, l3st n-a facut decat sa-si expuna o parere pe blogul personal, nu a jignit pe nimeni si nu vad de ce trebuia sa-l numesti "cretin".
Geo Atreides spunea...
@ellodya

In primul rand, Cretinul zilei e o rubrica a blogului. Au mai fost si altii cretini pe aici; de obicei oamenii care apar la rubrica asta tind sa fie foarte prosti, dar nu neaparat.

Evident ca "dau in cap"* unui om care are o parere diferita de a mea... daca acel om este: homofob, rasist, xenofob, nazist si alte asemenea.
*metaforic vorbind. Nu voi cere niciodata interzicerea unor asemenea discursuri si voi lupta alaturi de ei (de rasisti, homofobi, pitzipoanca.org etc) daca se va intampla vreodata sa le fie negat dreptul la exprimare.

L3st a facut mai mult decat sa-si exprime o parere pe blogul personal, a incitat la ura. Ba mai mult, a dat dovada de o prostie crasa. Ar trebui sa iau la scarmanat art., dar mi-e scarba; majoritatea porcariilor de acolo (porcarii STAS, nici macar nu e ceva original), le-a debunkat Gramo aici.

Totusi, incidentally, homosexualii sunt excelenti parinti adoptivi (citation needed--soon). Si copiii crescuti de cupluri homosexuale nu ies homosexuali, asa cum nici aia crescuti de hetero nu ies toti hetero.

In fine. Una e sa judeci oamenii pe baza hainelor si a nivelului de cultura si alta sa ii judeci pe baza preferintelor sexuale.
Prima e o judecata cretina (de ţaţă in fata blocului), a doua discriminare (in sensul nazist al cuvantului).
Amandoua se baga unde nu le fierbe oala, mai precis in viata celuilalt.

G.
Programare Sociala spunea...
Tin partea lui Lest.
Articolul nu prea are cap si nici sfarsit, dar global il consider ca o refulare a omului sau dorinta de a scrie despre ceva... omul a ales sa scrie un post antihomosexual.

Acum, Geo uite cum sta treaba.

Si mie imi placea sa cred (vorbesc la trecut) ca nu sunt rasist, nu sunt xenofob, si nu discrimez pe aceste criterii si pe altele ce tin de religie sau sexualitate. Imi placea sa cred (vorbesc tot la trecut) ca oamenii sunt egali si ii iubesc pe toti deopotriva.

Spun ca imi placeau astea si credeam astea la trecut, pentru ca in prezent nu mai cred. Recunosc ca sunt putin din toate. Din unele mai mult din altele mai putin.
Asa sunt eu, si nu are rost sa ma mint pe mine insumi ca nu as fi. Nu suport ipocrizia.
Nu vreau sa iubesc ceea ce urasc si nu suport, de fapt nu vreau nici macar sa accept si sa tolerez anumite aspecte.

Dar totusi tolerez si accept pentru ca imi dau seama ca nu am mai multe drepturi asupra lor si nu pot atenta la drepturile lor.

Chiar nu ma intereseaza ca Nae i-o trage lui Costica, din punctul meu de vedere excelent, imi raman mie 2 femei in plus. Sa o faca acasa si nu ma va interesa.

Dar din moment ce la o parada gay iau parte numai maimute, saltimbanci, clovni de la circ totul asezonat cu paiete, culori stridente, ruj pe bot si voyeurism destrabalat chiar nu vad ce ar trebui sa accept si ar fi de acceptat si tolerat la asa ceva.

Nu exista bun simt, nu exista educatie. Exista doar o exacerbare a nuditatii expuse intr-un mod dezgustator, o palma data moralitatii, educatiei si bunului simt.

Homosexualii o fi si ei oameni, dar eu nu vad decat o parada gay. Si nu am ce sa accept aici.
Blegoo spunea...
Asa, deci unde e articolul ala pro-homosexualitate, pro-toleranta sexuala, articolul de subversiune si sabotaj definitiv al moralitatii majoritare?
Se lucreaza?
:)