marți, 5 august 2008

Back (de la ecologizarea în Buşteni)

M-am întors, şontânc-şontânc, din Buşteni, unde am participat la o ecologizare (adică am strâns gunoaie de pe munte). Acţiunea a fost organizată de energicul ong EcoAssist (care a făcut şi ecologizarea, de trei luni, din Băneasa, şi alte chestii).

Am strâns peste 80 de saci de gunoi (de 120 de litri) de pe diverse trasee: 3/4 din cel spre cascada Urlătoarea, din jurul telecabinei de la babele, ceva de la babele şi traseul spre crucea de la caraiman, şi 1/2 din traseul spre Poiana izvoarelor.

În prima zi am fost 7, în a doua 15, iar în a treia zi 12 şi până la sfârşitul zilei 5 (că oamenii trebuiau să se întoarcă luni la serviciu). Dacă eram mai mulţi, poate terminam complet un traseu. Erau foarte multe gunoaie...

Ne-au ajutat doi tineri rangeri/specialişti de la parcul naţional Bucegi, care chiar au muncit alături de noi, şi primăria Buşteni, care ne-a sponsorizat cu mâncărică (de la Ahmed).

Personal, am suferit. Dar nu cum mă aşteptam, adică febră musculară, oboseală, etc.

În primul rând, tendonul de la piciorul drept, din afara genunchiului, pe lateral dreapta, m-a chinuit tot drumul. Pe porţiunile de drum drept nu era nici o problemă, însă ferească sfântu' să cobor cu stângu' în faţă sau să urc cu dreptul, adică să flexez şi să mă sprijin pe piciorul drept. Aspirina ajută, deci probabil e ceva acolo inflamat. O să stau să mă odihnesc şi sper că se rezolvă singur (că eu asigurare şi bani de doctor n-am) până la sfârşitul lui august, când e plănuită a doua ecologizare, în Sinaia, dacă primăria acceptă să ne sponsorizeze. LATER EDIT: S-a confirmat! uhu! 21-25 august, cota 1400! Inima mea se bucură, genunchiul meu zice de mamă, tată, bunicii, paşti, cristoşi, etc. E un genunchi foarte murdar la gură.

În al doilea rând, am fost rănit în orgoliul meu de dimensiuni cosmice. Vedeţi voi, dragii mei copii, unele fete transmit unele semnale aşa, ca să se afle în treabă şi să se amuze un pic. Unii băieţi, mai naivi (adică fără experienţă), nu ştiu chestia asta şi iau semnalele alea de bune. Then hilarity ensues! :D :) :|. În fine, live and learn. Slavă domnului că n-a fost mai rău.

Atât pentru acum, dacă îmi amintesc ceva, sau sunt întrebări din sală, facem edit. Poze later, când mi se dau şi mie.


G.

8 comentarii:

gigix spunea...
semnelele-s de bine, inseamna ca ceva acolo se misca. lectia de sah de asuma/invata/curveste-n timp.

M
L3ST spunea...
Pentru a nu mai depinde de sponsorizarile primite de la primarii, de ce nu sugerati padurarilor sa bage taxe mai mari pentru traseu, macar pana e curatata de tot zona?
Programare Sociala spunea...
You grow up, you learn the game, you play with the girls. Simple as that.
Silviu spunea...
Ce mai face Georgiana? Cum îți mai este, bre, genunchiul? Să știi că nu trebuia să îmi lași fașa acolo, puteai s-o iei cu tine, că ți-ar fi folosit și mi-o dădeai cu altă ocazie; plus că ați avut de urcat ceva (pentru voi, that is).
siemprecontra spunea...
ia-ti dictionar de interpretat semnalele. uite, vezi? eu nu l-am folosit si uite ce am patit :)
break a leg! mwhaha.
1307 spunea...
cum bine zicea tata, "femeia e cea mai a dreacu' creatura de pe fata pamantului".

iti urez multa bafta in continuare si refacere usoara, acolo unde mai e nevoie.
Geo Atreides spunea...
@gigix: da, e si asta un punct de vedere.

@l3st: da, e si o asta o idee, dar Bucegii nu sunt Yellowstone. Cam greu de implementat.

@programare sociala: Da' nu vreau sa learn the game, vreau doar sa fac bestia cu doua spinari, ca sa ma exprim shakesperian.

@silvia: Multam mult, da' nu stiam. N-a fost chiar asa de mult de urcat, daca n-aveam genunchiul ajungeam al doilea (dupa George, care era supercharged). Da' tot printre primii am ajuns :D

@siempre: Cum il vad, il cumpar in dublu exemplar, il scanez, si-l imprastii peste tot, ca e clar nu se mai poate asa.

@1307: bine zicea tatal tau. Multam de bafta, i need it a lot.

G.
Lascaris spunea...
Ma bucur ca se organizeaza asemenea actiuni si pe meleagurile noastre, in afara campaniilor electorale, cand niste unii coboara din 4*4 sa planteze un copacel, pe care apoi il rad, impreuna cu intreg parcul, dupa ce au castigat alegerile.