joi, 14 august 2008

Personals

Ce fac eu, mă întrebaţi? Ei bine, trebuie să vă răspund! (nu m-a întrebat nimeni, btw, yeah, thanks for nothing)

Mănânc iaurt; am terminat de asamblat un pat care nu era de la ikea ci de la un shop de pe ghencea, pat ce a ridicat oarecare probleme având în vedere că s-a rupt, nu el, ci două piese constituente care au fost înlocuite, după care am înşurubat alte chestii care să mă susţină pe mine, dintre care una a căzut şi trebuie s-o re-înşurubez înainte să mă culc, o, pat al neputinţei mele, ce îmi munceşti mâna şi îmi distrugi spiritul.

Andreea, o prietenă de-a surorii mele, mi-a lăsat pisica ei să i-o ţin pentru vrei trei săptămâni, pisică care în acest moment s-a refugiat într-un colţ întunecos şi hâsâie la mine.

Pe 21 EcoAssist-ul organizează o nouă ecologizare, la cota 1400, unde voi presta din nou. Genunchiul tace, însă pentru câtă vreme... Oricum, încercaţi să vă mai înscrieţi, poate mai sunt locuri. E fun, deşi obositor, şi cunoaşteţi oameni interesanţi. Oh, şi strângeţi mii şi sute de saci de gunoaie.

Până atunci, deşi ar trebui să fac cu totul altceva, am să lucrez la The Next Big Thing(tm). Abonaţi-vă la feed (sau prin mail), fiindcă nici nu ştiţi ce pierdeţi. Aproape serios vorbind, vă vorbesc că aproape e posibil să revoluţioneze blogosfera românească, dar, în acelaşi timp, să aducă productivitatea României asimptotic la zero (that will be a short trip). Iarăşi le-am scrăpuit siteurile la zelist şi blogrank, rezultând 600 de mega de raw data (reprezentând peste 15000-20000 de bloguri). Later edit: Urma să fac proiectul în Yahoo Widget Engine, ca TwitterWidgetul, dar m-a enervat atât de tare, că am schimbat la Adobe Air. Asta înseamnă că nu o să intrăm în beta în urm. două zile, cum credeam, şi nici poate înainte să plec la munte :( Asta e, chiar nu-i mai suportam bug-urile şi lipsa de features. Pe de altă parte, am terminat de procesat cele 600 de mega de raw data, din care a rezultat o bază de date de 11 mega. Stay tuned.

Pe o notă personală, tocmai ce fusei până în Cora (carrefour-ul e pentru ţărani, mânca-ţi-aş, nu finuţi ca mine), plimbărică care m-a făcut să ajung la concluzia că ori sunt nefe, ori îmi plac femeile mult prea mult. Eu unul aş paria pe amândouă variantele. I kissed a girl and i liked it...

Tot în pregătire mai am două cărţi, Hermeneutica ideii de literatură de Adrian Marino (care are un stil superb) şi Arta şi elita de I. Davîdov. Hermeneutica va fi corectată, dar fără să introduc (insert-->endnote) referinţele copioase (chiar nu mai timp să introduc peste 1750 de note, ca alte cărţi, gen Flaubert sau Lecţiile de filozofie), Arta va fi doar aranjată, cu notele introduse. A, şi mai am şi Bouvard şi Pecuchet, la care trebuie să mă uit peste note, să le corectez, că la Flaubert nu glumim, totul trebuie să fie perfect.


G.

0 comentarii: