marți, 26 august 2008

Poze (de la ecologizarea din Sinaia)

Uhu, poze! Cu gunoi!

Înainte să pun linkurile, o mică privire asupra unui picior de plai, poetic intitulat "râpa groazei":



ecologizare sinaia cota 1400
ecologizare sinaia cota 1400
ecologizare sinaia cota 1400
Râpa groazei


Am curăţat TOT ce se vede mai sus şi există pe undeva şi nişte poze de "după", dar nu le am eu încă. Funny story: după ce am curăţat pe acolo, nişte ăia se aşezaseră la un grătar, luându-şi foarte prompt amendă de la jandarmi.

Deci poze:

1. Aici, din pozele făcute de Ciprian (am mai selectat eu, că nu erau toate de făcut publice :D). În poza cu oamenii îmbrăcaţi în negru e echipa în care am fost eu la Paintball (FUCKING HEADSHOT, thank you very much). Alt funny story: când s-au făcut echipele, am fost ales penultimul, ca-n şcoala generală... liceu... şi bine că în facultate n-am mai jucat nimic.

2. Aici, din pozele făcute de rangeri

3. Aici, din pozele făcute de Alex

Citiţi şi comunicatul oficial EcoAssist pentru full debriefing.


G.

11 comentarii:

Ellodya Black spunea...
dude, that's scary!!! oricum, felicitari pt rezultat. data viitoare sa ma anunti mai din timp, poate apuc si eu sa vin. :)

ps: parca nu vroiai poze cu tine pe net :P
Geo Atreides spunea...
Pai vezi ca in primavara va fi cu plantat, alea alea, fun in the sun.

Nu sunt poze cu mine. Unde ai vazut tu poze cu mine? (intrebare retorica, don't answer :D)

P.S. da, oare cum o fi ajuns zoso la postul tau, hmmmm... :D

G.
Ellodya Black spunea...
yey, abia astept! n-am plantat niciodata copacei si mereu mi-am dorit!

ok, i won't answer :P
Geo Atreides spunea...
Never ever? Pai eu plantam copaci de cand eram uite atatica. Paduri intregi am plantat, maica, ce stii tu....
Btw, tu sari de la never-ever la cel mai mare grad de dificultate, fiindca o sa plantam prin nu stiu ce locuri greu accesibile, primavara la munte si dupa ce am carat puietii in spate pana la acele locuri greu accesibile. Fun in the sun, like i said.

G.
Ellodya Black spunea...
omule de ce-mi spulberi sperantele acuma? lasa ca pan' la primavara m-oi mai intregi si eu. in caz ca nu se rupe si stangul de tot :D

si doar n-o sa car eu copaceii ca de-aia sunt barbati zdraveni in grup. adica banuiesc ca sunt. ar trebui sa fie. :D
Geo Atreides spunea...
Barbatii zdraveni din grup o sa-si care copaceii lor. Fiecare o sa-si care copaceii lui si o sa bond cu copaceii lui. Tree-huggingie stuff.

G.
Ellodya Black spunea...
:D lasa domne ce, imi car si eu copaceii mei. n-am io nevoie de masculi. la cat de mare si voinica sunt o sa va intrec pe toti :P
Geo Atreides spunea...
...unde "pe toti" reprezinta multimea formata din toti, mai putin Geo.

G.
Ellodya Black spunea...
you wish!
Geo Atreides spunea...
I know.

G.
Ellodya Black spunea...
>:P WISH!