luni, 1 septembrie 2008

Teasers -- and a screenshot!

Teaser 1: the Next Big Thing are acum şi un nume: Desfăcătorul de bloguri.

Teaser 2: aproape în mod sigur o să avem un beta înainte să plec. Cred. [later edit: n-a fost să fie]

Teaser 3: Şi acum avem şi conexiune la Blogoree. Deci: blogrank, zelist şi Blogoree.... things are coming together.

Teaser 4: Baza de date are 33298 de adrese. Yummy.

si 4.5: Aplicatia e in final stabilă. E atât de stabilă că am început să floodez blogoree.ro cu poveşti şi să pierd timpul jucându-mă cu ea. E foarte addicting şi time wasting.

And now, ladies and gentlebugs, the biggest teaser: an actual screenshot!


desfacatorul de bloguriDesfacatorul de bloguri -- beta look

Probabil (foarte sigur) până la release se vor mai schimba chestii, dar în mare aşa arată. NU, nu este un feed reader... este un blogosphere-reader! Cum spuneam mai sus, butonul ăla albastru de "Next" devine foarte addictive, mereu dai peste ceva interesant (sunt totuşi peste 33298 de bloguri în baza de date, luate de pe zelist şi blogrank). Care ceva interesant poate fi postat pe blogoree.ro, să-l vadă toată lumea.

În fine, o să fie gata peste câteva zile. Răbdare şi tutun, deci.


G.

4 comentarii:

CST-Link spunea...
Desfăcător? Ce anume e chestia asta? :-)
Silviu spunea...
Și da Geo(rgiana), chiar eu sunt... Silviu. Hau hau hau. Ti-am zis, bre, că ți-am citit chestioarele pe-aici.
ktx spunea...
arata ciudat fereastra aia, prea sketchy
InBonobo.com spunea...
succes... si pipa!
:)