miercuri, 24 septembrie 2008

Cretinul zilei: [anonim]

Azi Cretinul zilei e un cineva care a ajuns la mine pe blog după căutarea asta. Îi urez să aibă parte de exact ce le doreşte altora, poate învaţă ceva empatie şi eventual chiar se deşteaptă un pic.

Apropo, propun următoarea traducere pentru cyber-bullying: pitzipoanca.org. Mi se pare că se potriveşte perfect. De asemenea, sinonim şi traducere alternativă: cyber-linşaj.

Într-o zi trebuie să scriu despre monkeysphere, triburi şi instincte retardate. Nu că ar înţelege fanii pitzipoancei.org despre ce e vorba (să citiţi regulile de comentare, oglindesc ce fel de oameni frecventează spelunca), dar mă ajută pe mine la (sau ) catharsis.


G.


2 comentarii:

Puppy Lover spunea...
daca ai rabdare si timp blogul meu s-a mutat...poate modifici la blogroll.asta e nimic pe langa ce sarciuri am avut eu la blog...
WaTzaP spunea...
o singura data am intrat pe pitipoanca, cand era pe hostul ala gratuit. apoi am mai intrat din greseala, dupa ce trecusera pe domeniul propriu, si am vazut 816 ONLINE. WTF, mie nu imi plac trendurile astea.