miercuri, 17 septembrie 2008

Personal - online presence

Postul acesta este despre prezenţa mea online. Adică pe unde sunt şi ce fac eu. Online.

O dată avem twitter-ul, cu acele mici detalii din viaţa mea ce vă amintesc că sunt om, nu zeu.

Şi a doua oară avem propriul meu reddit, unde pun (şi-mi salvez) linkuri de interes. E ca delicious, dar fără taguri. Şi mai bun.

Mai avem last.fm, unde apare din când în când muzica pe care o ascult. Nu vă înghesuiţi, nu ascult muzică aşa de des, plus că am obiceiul să-mi fac playlist-uri pe youtube. Mai postez, din când în când, muzică pe trilulilu.

Să nu uităm contul de hi5 (da, hi5, eu nu-mi părăsesc prima iubire pentru primul parvenit), contul de deviantart (unde nu se întâmplă prea multe), şi, last but not least and actually the first, feed-ul de la blog (feed/email).


G.

1 comentarii:

Programare Sociala spunea...
Încearcă Simpy.com pentru bookmarks și note.
Repet și note!

Da' are taguri... :D