vineri, 26 septembrie 2008

Personals

Yeey: Desfăcătorul de bloguri s-a calificat la webstock, la content aggregators.

E oarecum ceva. Probabil o să câştige zelist-ul; dar, până una-alta, I get some exposure. Ar fi culmea să câştig eu, care mi-am bazat baza de date (jumate din ea) pe zelist.

Mai am un super super proiect, fără legătură cu programarea, care din păcate va fi gata doar peste 6 luni - 1 an. Până atunci se acumulează data. O să iasă super super cool. Fiindcă e un super super proiect.

Mă mai gândesc să scriu un client de blogoree, gen DiggTop. Pe un raft undeva mai am şi un draft de joc, foarte fain; ar merge released şi flash version şi air version. E un joc care te schimbă şi in real life. Aş vrea să rescriu my twitter widget pentru Adobe Air... de fapt, să-l fac client de friendfeed oarecum.

Bineînţeles, mai am şi nişte cărţi de released: cele mai probabile fiind Hermeneutica literaturii de Adrian Marino şi Bouvard şi Pecuchet de ştiţi-voi-cine. Probabil zilele astea...

Singura problemă ar fi că sunt muy leneş şi suferind de procrastination. But I'm working on it*.


*that is a complete and utter lie.


G.

0 comentarii: