joi, 4 septembrie 2008

Ţigări cu paracetamol

Iată cum se face:

1. Iei o ţigară, îi scoţi tutunul fără să rupi hârtia. Dacă nu ştii cum se face, întrebi.

2. Iei două pastile de paracetamol, le faci praf fin, ca zahărul vanilat. Dacă nu e fin, nu arde.

3. Amesteci tutunul cu paracetamolul, îl pui înapoi în ţigară.

4. Fumezi singur(ă) toată ţigara.

5. Aştepţi un sfert de oră, mai faci una şi o fumezi şi p-aia.

6. După o jumătate de oră de la prima ţigară o să începi să înţelegi că eşti un idiot, sau o idioată, care crede toate idioţeniile pe care i le spun ceilalţi idioţi cu care se înconjoară fiindcă oamenii normali şi deştepţi nu stau cu asemenea exemplare.

Lasă naibii improvizaţiile care te pot băga în mormânt (30 de pastile de paracetamol te ucid foarte dureros, în insuficienţă hepatică... o săptămână durează până crăpi), şi fumează ca orice om normal şi deştept nişte marijuana. Dacă nu poţi să faci rost de maria ioana, înseamnă că nu meriţi s-o fumezi.

Am scris postul exasperat de numărul de căutări care ajung la mine pe chestia asta, aterizând în schimb pe mult iubitul meu post Cum să te sinucizi. A, şi eu unul îmi bag picioarele în conştiinţa care nu m-a lăsat să mă opresc la punctul 5, poate mai amânam idiocracy-ul cu vreo câţiva ani.


G.

0 comentarii: