sâmbătă, 4 octombrie 2008

*big grin*

Ştiu că e super cheesy şi de neam prost, dar nu mă pot abţine: Zoso* citind nominalizările la content agreggation, webstock, unde eram şi eu:




Sursa: eCostin., pe care nu l-am întrebat dacă îmi dă voie să preiau filmuleţu' şi sper muuuult de tot să nu se supere pe mine că am făcut-o :D


La urma urmei, totuşi, e un milestone să-ţi auzi numele pentru prima dată in your life la o chestie d-asta trendy sexy cool. Recunosc, mă simt ţăran că pun filmuleţul and stuff, mai ales că n-am câştigat nimic, dar asta e, sunt om, mă gâdilă şi pe mine la orgoliu.

Doi dintre câştigători meritau cu prisosinţă: unul e zelistul (normal) şi altul e photoree. Kudos to them! Eu poate iau anul viitor, că am nişte idei noi şi interestante pentru Desfăcător, nu rămâne aşa.

Apropo de Desfăcător: Am nevoie de un server, de un domain name şi de un investitor suficient de nebun să facă parteneriat cu mine. Aştept oferte pentru examinare. Nevermind, got me some free hosting. Expect BIG things!


*na link, să-ţi crească şi ţie pagerankul :D


G.

2 comentarii:

je spunea...
pur informativ, cam cat ar trebui pentru server, domeniu and stuff?
Geo Atreides spunea...
De un' sa stiu eu maica, i'm just a lowly code-monkey care nu s-a ocupat in viata lui de aspectul asta (si nici nu tine neaparat -- me only likes the code)
G.