joi, 27 noiembrie 2008

Diacritice

Diacritice este o aplicaţie desktop adobe air ce permite schimbarea automată a diacriticelor dintr-un text. Am făcut-o că am avut nevoie la o chestie.

Se bazează pe serviciul diacritice.com, cărora le urăm multă sănătate.

Spre deosebire de ei, NU are limita de 3000 de caractere. Puteţi pasta şi 2000000 de caractere. Cred. Ar fi bine totuşi să păstraţi nişte limite (gen < 500.000)

E beta şi arată urât. În cutia din stânga puneţi textul de convertit, apăsaţi start, aşteptaţi să termine, luaţi textul din cutia din dreapta. Click dreapta pentru copy, paste. Dacă vreţi alte opţiuni, spuneţi-mi, îmi va face plăcere să vă ignor; dacă săriţi cu banu' la băiatu' poate discutăm. Serios vorbind, totuşi, anunţaţi bug-urile. A, că mi-am adus aminte: dacă vă bubuie râşniţa (adică p.c.-ul) după ce aţi instalat minunăţia, nu e vina mea, e complet răspunderea lui matale.

Ca şi Desfăcătorul, are nevoie de Adobe Air. GET THAT FIRST. Dacă aţi updatat Acrobat Reader-ul, probabil aveţi şi air-ul, că era inclus. Cred.

În sfârşit, downloadaţi Diacritice.


G.

12 comentarii:

R.R spunea...
:D cu ce deschid diacritice ca e un air ... habar nu am ce e .... plz pretty plz
Geo Atreides spunea...
Pai citisi maica postul?
Ia sa vedem, ce am scris eu acolo: "are nevoie de Adobe Air. GET THAT FIRST"
Of.

http://get.adobe.com/air/

G.
R.R spunea...
iertare taica ma excitasi prea tare de la primele randuri si m-am repezit sa downloadez. incercasi pe text tip articol revista da nu pune bine diacriticile ... :D le arunca aiurea pe alocuri ... :D
Geo Atreides spunea...
Aplicatia e doar o interfata.
Munca o face diacritice.com. Acolo poti sa faci si niste corecturi.
Eu am facut app. fiindca vroiam sa convertesc un text mare si n-aveam timp sa stau dupa limita lor de 3000 de caractere. Am publicat-o ca poate le trebuie si altora, dar nu intentionez sa o duc mai departe sau sa ofer support or stuff. E fiecare pentru el :D
G.
R.R spunea...
aham ... acum am inteles cu adevarat! multam fain, ajuta mult si asa.
R.R spunea...
diacritice.com e mai ok, multam fain din nou
Geo Atreides spunea...
Da, e mai fain cand ai texte mici. O sa ca se schimba situatia cand ai peste 3000 de caractere.
A, si ai grija la caractere/cuvinte lipsa, le mai scapa cateva :D
G.
R.R spunea...
am articole cu peste 5000 scrise fara diacritice ajuta enorm oricum :D
Maria spunea...
da' de ce nu mai scapam odata de diacritice? pain in the ass.
/rant
InBonobo.com spunea...
@geo: n-ai explicat suficient. :)))
Dragos Georgita spunea...
Salut!
Poti sa adaugi o interfata de instalare direct din browser a aplicatie (badge install). Asta instaleaza automat si runtime-ul AIR, daca oamenii nu-l au.

http://www.adobe.com/devnet/air/articles/air_badge_install.html

Toate bune,
Dragos Georgita
Adobe AIR Romanian Team
Geo Atreides spunea...
Hello Dragos!
Da, stiu, dar trebuie sa am hosting pentru badge/fisier. Ceea ce n-am.
Oricum, pentru proiectul asta n-are asa de multa importanta, ca e un proiectas micut (Avem pe tzeava altele mai tari :D). O sa ma uit totusi sa vad de o solutie, fiindca intr-adevar e o solutie mai eleganta cu badge-ul.
G.