sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Explicaţii şi scuze

Ca scuzele mele adresate lui Cabral să nu se piardă în sutele de comentarii de la postul lui Cabral, le reiau aici:


"În primul rand de ce “cretin”. Fiindca aia e o rubrica a blogului. Acolo intra de obicei oamenii care calca pe aratura sau chiar o iau rau de tot pe aratura. O am demult.

Regret sincer ca am scris replica la acel post la acea rubrica, a fost o greseala. Am actionat, ca aproape intotdeauna, sub imperiul furiei de moment pricinuita de acel “nu exista rasism in romania”. Nici tu meriti sa fii in acea replica (dar orice post cu “nu exista rasism in ro” da) si nici nu ajuta lumea sa-mi recepteze mesajul. (Sidenote: “cretinul zilei” a debutat pe blog la mine cu greger (blog.voce.ro), ca urmare a unei furii asemanatoare, desi pe alt motiv. Dupa doua zile imi prezentam scuzele.)

Cred ca greseala mea a fost ca am folosit o rubrica de criticat caractere/persoane pentru a critica un post.

Da, am discutat ca oamenii fiindca esti un om (super) ok; nu acelasi lucru s-ar fi intamplat daca la salcami as fi dat, de exemplu, peste visurat. Spre deosebire de numita jivina, nu cred ca rasist sau homofob (asta din urma nu stiu sigur) sau prost. Pur si simplu avem neintelegeri la un subiect la care sunt extrem de sensibil."

[şi în restul comentariului discutam câteva din contraargumentele lui Cabral]


Pe scurt: n-am nimic cu Cabral-omul, am ceva cu postul acela. Am făcut o mare greşeală că i-am răspuns într-o rubrică pentru criticat persoane, o greşeală pe care o regret din toată inima.


G.

8 comentarii:

InBonobo.com spunea...
Am citit articolul lui Cabral, da-s prea multe comentarii acolo si nu pot sa le citesc pe toate. Sunt de-acord cu tine si pan-la urma scriu un articol sa explic de ce. Singura problema: explicaţia ta cu "asa-i rubrica" e cam subţire. Poate-a sosit momentul sa renunţi la ea.
Geo Atreides spunea...
Nu, nu, asa-i rubrica.
DAR.
Nu trebuia incadrat postul in rubrica aia, care e pentru criticat oameni, nu pentru criticat posturi. Nu vroiam sa-l critic pe Cabral, ci postul sau.
G.
InBonobo.com spunea...
iese vreodata ceva bun cand critici oameni incepand c-o insulta?
Geo Atreides spunea...
Good point.
Dar la fel de bine puteai sa intrebi daca iese ceva bun cand scrii la furie (like i usually do when i write la "cretinul zilei").
Chiar trebuie sa gandesc lucrurile ceva mai bine.
G.
InBonobo.com spunea...
zi-i la furie sau negandite :)
Saturnianul spunea...
Sau zi-i Impulsive :)) Serios omu' eu am inteles si ce ai vrut sa zici tu, si ce a vrut sa zica cabral. Fiecare are partea lui de dreptate.

Insa a reactiona impulsiv nu e... pretty & witty :D Cabral e un tip inteligent care intelege un duel verbal si stie sa se limiteze la un astfel de duel. Dar poti nimeri sa ataci un personaj mai din... topor sa zicem care ar putea riposta dincolo de cuvinte. Avem potential din-asta in blogosfera :D
krossfire spunea...
Intelegem, intelegem, ca si noi facem spume uneori pe unele probleme.

Ceea ce trebuia tu sa faci era sa fii cat de subtil se putea si in acelasi timp caustic. A se vedea certurile mele de acum doi ani cu vreo doua staruri de wordpress. Nu le-am mentionat aproape niciodata numele pe blog (cred totusi ca lui Boioglu i-am dat un link) dar am dat la randu-mi ''la impuls'' cu ceva replici.
Geo Atreides spunea...
@saturnianul Oh, o am promisa de la unu', da' nu pe motive de ce-am scris pe blog de el, legat insa de blog. Fun!

@krossfire Subtil si caustic, got it. Actually, nu e o idee rea. Din pacate la furie nu poti fi subtil...

G.