sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Pampersi şi expatsi

Azi am avut din nou ecologizare în Băneasa.

De data asta a fost cu circuit închis, respectiv doar EcoAssist-ul şi voluntari de la Schlumberger.

Schlumberger, dacă n-aţi citit ce scrie în wiki, sunt o ditamai corporaţia. Cu 23$ miliarde venit.

Au venit cu vreo 20 de oameni, din care juma' expats-i de prin diverse ţări: Ungaria ("I though Budapest was dirty, but then I came to Bucharest..."), Rusia, Franţa, Anglia. Oameni de treabă, au pus osul la treabă şi au muncit cu entuziasm patriotic.

Şi tot azi am avut un minimindfuck, în tramvai, în drumul spre casă. Motiv pentru care şi scriu acest post (spre deosebire de săptămâna răstrecută, când am avut o altă corporaţie ce nu m-a nimic).

Printre acei expatsi era şi o familie de francezi, middle-aged, deschişi, comunicativi, şi cu două fetiţe ubercute. Aveau (şi au) un suv generic, japonez; nu mi-au sărit în ochi de orice fel. Ce-i drept, şi ochii mei erau ocupaţi cu madmoiselle din Ungaria. Faină femeie.

Ca la masa de după (pe care S. a insistat să ne-o bage pe gât, mulţam frumos, a fost bun), să aflu că doamnă mamă a acelei familii, ce a strâns cu entuziasm celebrii pamperşi de băneasa (şi nu numai) şi cu care schimbasem câteva banalităţi în timp ce înfulecam pizza, ei bine, acea doamnă era general manager Schlumberger pe Europa.

Pe moment n-am avut nici o reacţie. Mai târziu, în timp ce 41 cobora spre Crângaşi, am realizat magnitudinea acelei informaţii. Pentru o zi fusesem martor la ceva profund străin de plaiurile româneşti: normalitatea.



Centereo censeo, Moarte corporatiştilor.


P.S. Please bear in mind that postul de mai sus e scris în a 31-a oră de când m-am trezit. Thank you.


G.

4 comentarii:

WaTzaP spunea...
iti dai seama? sa vina ditamai omu de la birou..la adunat gunoaie :). Asta e..o chestie !
InBonobo.com spunea...
demult de tot, cand eram inca in faculta, ma duceam la job interviews, de fun. am avut unul la Sch Canada. si tipa din HR care ma intervieva m-a luat la tot felul de-ntrebari, prin care am trecut super bine, pana am ajuns la una care m-a dat peste cap: "how do you like to be managed". si-am ramas paf, fiindca atunci mi-am dat seama ca eu de fapt nu vreau deloc sa fiu managed. si nu m-am mai dus la nici un interviu. ceea ce nu recomand si altora :)
oximor spunea...
si i-ai zis tipei de teoria ta cu nisipu din cutia de viteze, pana i se duce dracu capitalismu?
teambuilding spunea...
dar de ce nu?? ca doar mizeria uj a fost facuta doar de subalterni...cu totii suntem vinovati pentru ca tara noastra arata asa.