duminică, 16 noiembrie 2008

Pom cu pom să sădim la Marea Plantare

MaiMultVerde organizează o acţiune de împădurire în apropierea Bucureştiului. Undeva pe aici, în pădurea Bartoneasa. Acţiunea se va întinde pe toată săptămâna viitoare, de luni 17 noiembrie până sâmbătă 22.

Totuşi, în acest moment nu mai sunt locuri libere decât ...wait, ba da, sunt locuri până pe 22 inclusiv. Înscrierile se fac la adresa asociatia@maimultverde.ro, unde trebuie să specificaţi ziua sau zilele când veţi lucra. Încă vă puteţi înscrie! Evident pentru zilele care vor urma. Nu cele care au fost. Pentru cele care au fost e prea târziu.

MaiMultVerde va asigura transportul dus-întors, micdejunul şi prânzul. Plecarea e din faţa fostului restaurant Cina, Piaţa Revoluţiei, de la ora opt dimineaţa (deci probabil va trebui să fiţi înainte acolo). Întoarcerea e la 17:00.

Da, cică e de muncă şapte ore. Yeeey.

Eu probabil voi fi de marţi pe-acolo. Cred. Posibil şi luni. Vedem.

Cine mai vrea să vină? Ştiu, ştiu, e în timpul săptămânii, dar ziceţi şi voi că sunteţi bolnavi şi chiuliţi de la serviciu. Hai, e ca o aventură*: ceaţă, frig, ploaie, noroaie, muncă grea de-ţi rupe spatele! Great times! Dar dacă nu puteţi şi nu puteţi să veniţi, încercaţi totuşi să anunţaţi şi pe alţii de acţiune. Mai ales dacă sunteţi bloggeri.

*Şi o să vă pregătească şi pentru plantările ... ăăă... speciale pe care le pregăteşte EcoAssistul. Nu zic mai multe, doar că într-adevăr va fi nevoie de pregătire specială pentru ele.


G.

3 comentarii:

mihu spunea...
bubule, daca vii luni o sa fiu si eu acolo :-)
ipo spunea...
Nu promit ca vin, ca io-s gura bogata. Dar anunt. Bravo Geo.
DanielS spunea...
am fost azi, impreuna cu colegii mei, printr-o invitatie primita de la departamentul de marketing. sper sa se intample mai des astfel de actiuni. mi-a lasat un gust amar, insa, ceea ce mi-a povestit soferu' de pe microbuzul care asigura transportul: cum ca ar fi mers si Mircea Geoana si Elena Udrea la "marea plantare" :(
sorry, mi-e prea sila sa ma documentez, insa parea ca stie ceea ce spune. In afara de asta, tot respectu'.