marți, 24 februarie 2009

Versuri

Să facem un test. Avem următoarele două cântece... mă rog, versurile lor:



Încarcă-ţi armele şi adu-ţi prietenii
E distractiv să pierzi şi să te prefaci
E plictisită şi sigură pe sine
O nu, ştiu un cuvânt murdar

Salut, salut, salut, cât de jos?

Cu luminile stinse, e mai puţin periculos
Iată-ne aici, distraţi-ne
Mă simt prost şi contagios
Iată-ne aici, distraţi-ne

Un mulatru, un albino
O muscă, libidoul meu
Da, hei, da

Sunt prost la ce fac bine
Şi mă simt binecuvântat pentru darul acesta
Micul nostru grup a fost din totdeauna
Şi întotdeauna va fi până la sfârşit

Şi am uitat de ce gust
O, da, mă face să zâmbesc
Găsesc că e greu, e greu de găsit
Asta e, ce-o fi, nu contează

O negare, o negare.
Tu eşti femeia care ştie să m-alinte
Tu eşti femeia care ştiu că nu mă minte
Bune şi rele am împărţit numai cu ţine
Îţi mulţumesc din suflet că ai grijă de mine.

Jumătate tu, jumătate eu
Acelaşi suflet vreau să fim mereu
Jumătate eu, jumătate tu
Săruta-mă şi alină-mi sufletul.

La tine în braţe liniştea vreau ca să-mi găsesc
Şi altă femeie n-aş putea că să găsesc
Şi nu te-aş da nici pe o mie de femei
Îţi dăruiesc inimă mea şi tot ce vrei.


Şi acum votăm cele mai aberante versuri:


G.

10 comentarii:

Fen spunea...
Coloana A, clar.
Versurile nu se traduc.
Geo Atreides spunea...
Hm. Deci nu putem sa-l traducem pe Shakespeare? Lord Byron? Baudelaire? Goethe?
:D
G.
pHLo spunea...
in general, gusturile nu se discuta, fiecare e liber sa asculte ce vrea, doar e democratie. daca lumea incepe sa comenteze asta e partea a2a, insa nu ar trebui sa-ti pese. cu cat nu le acorzi importanta cu atat se oftica mai mult ;)
krossfire spunea...
Manele vs muzica americana a pustilor cuprinsi de angoasa in anii 90'. Trist dom'le, trist...

En fin, nu cred ca un nenea cu o carisma dubioasa, capacitate mediocra de a canta la chitara si balbaiala ininteligibila este tocmai o tinta buna. Mai bine alegi ceva in genul '''rapperilor'' care nu asculta manele ca sunt pentru tigani. Acolo efortul e mult mai mic.
daimon spunea...
bine că traduci Nirvana, muzică bună doar de băgat în venă :))
ktx spunea...
"gusturile nu se discuta" - asta e cea mai mare aberatie EVER!
razvan spunea...
Problema nu sunt versurile. Ambii "artisti" considera ca fac muzica, nu ca sunt poeti. Versurile sunt suportul pentru muzica. trebuie discutat daca linia melodica e valoare. La fel de bine puteai compara o manea "deosebita" cu "o-bla-di o-bla-da". Probabil ar fi castigat maneaua. Problema e ca nici Cobain nici McCartney nu se considera poeti, ci muzicieni.Parerea mea.
razvan spunea...
LE: de valoare
Puppy_lover1312 spunea...
[...]daca m-ar chema Geo Atreides l-as incadra pe omul acesta la CRETINUL ZILEI. Dar cum nu-s Geo Atreides[...]
EgoHead spunea...
Sunt curios: care e concluzia testului? Pana acum distributia voturilor e perfect ambigua: 15/15