miercuri, 4 martie 2009

La radio

Am fost la emisiunea lui Bobby Voicu de la Radio Lynx.

Din păcate, sistemul meu cu Sound Forge n-a înregistrat nimic. Ceea ce e, trebuie să recunoaşteţi, destul de nasol.

Până însă mă liniştesc şi un bun samaritean cu inimă de aur îşi face bogdaproste cu mine şi-mi pasează înregistrarea, deci până atunci citiţi şi voi cuvintele astea care le-am scris aici.

Eu mă duc să rumeg o mulţime de chestii. Pe care le voi scrie tot aici, la un moment dat.

Mulţumesc mult de tot lui Bobby, care m-a ajutat mult de tot. Şi nu vorbesc doar de invitaţie.

Yeey, am făcut rost de înregistrare:






Trebuie sa activati JavaScript pentru a asculta stirea.



Sau aici: http://www.radiolynx.ro/player/t281-568


G.

7 comentarii:

milogii spunea...
N-am inteles nimic. V-ati dat la gioale ca la marasesti....tipic romanesc...ba pe-a mati a functionat perfect. Sincronizare de nota 10: tu ziceai ceva de gasca vesele si bobby le lua apararea(avocatu diavolului pe dracu)
ktx spunea...
te enervezi mult prea repede, man :P
ipo spunea...
In FF nu mere nici cu Java on. Ascult in Explorer, ceea ce e naspa.
ktx spunea...
@ipo : works here :|
ipo spunea...
Am scris pe blog cateva comentarii despre interviu.
Comisarul spunea...
Daca vreti sa ascultati emisiunea, iata un link:
http://www.radiolynx.ro/player/t281-568
De regula, emisiunile RadioLynx se regasesc video si/sau audio in paginile din site dedicate emisiunilor.
Enjoy... :)

P.S.: o emisiune realizata de un versat cu un invitat controversat nu trebuie sa explice lucruri. mai curand trebuie sa ridice intrebari si sa genereze discutii (si, da, pentru asta e nevoie de o rezerva serioasa de materie cenusie)
sandydeea spunea...
Sau poti sa il rogi pe Bobby sa iti dea inregistrarea.