marți, 3 martie 2009

Personals

Deci personals. Deci da.

Mâine, 4 martie, de la ora 21:00, m-a invitat bobby la radiolynx. Fiţi pe fază.

A trecut junkmade-ul, iar eu dacă mai văd un mărţişor fac crimă de om. Parol, monşer. Postăm curând stuff.

Am mii de proiecte în cap. Mai am, însă, tot acolo, şi "o lene ancestrală", vorba lu' taică-miu. Sucks.

În rest, lejer, de primăvară. Aştept să mă sponsorizeze vreo corporaţie, ceva, sau cineva, cu un telefon de pe care să twitteresc plus abonament de net. Da' asta aşa pe ochii mei frumoşi, că promit să nu menţionez cine mi l-a dat, ba chiar poate o să-l înjur extra, ca să compensez mustrările de conştiinţă.

Deci da. Ascultaţi-mă mâine la radiolynx, va fi interesant, funny şi fermecător (mi se mai spune şi Geo Fermecătoru').


G.

1 comentarii:

Alexandru` spunea...
Sa urci si tu emisiunea aia pe undeva, s-asculte si eu.