sâmbătă, 27 iunie 2009

Incendiu (aftermath)

Aseară în jur de ora 23, clădirea de birouri (Millenium Bussines Center) de lângă Biserica Armenească a luat foc. Astăzi, după ora 13, am fost acolo şi i-am făcut câteva poze with my trusty cannon a530 (motiv pentru care mai au câteva mici defecte. Pentru perfecţiune trebuie dslr).


O rugăminte am: Dacă aveţi blog comercial (cu reclame pe el) sau sunteţi din massmedia, vă rog să nu preluaţi imaginile. Sub nici o formă. All rights reserverd to me.

Click (sau middle-click) pentru fullsize.





incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center
incendiu cladire armeneasca millenium bussines center


G.


4 comentarii:

Eros spunea...
faine pozele, coane. imi plac si unghiurile, si mai ales diversitatea locatiilor (faptul ca nu te-ai marginit sa faci cateva poze de la poalele cladirii). si parca ma bucur un pic si pentru ca nu te-ai dus acolo sa pozezi "evenementu laiv". tentatia a fost mare si pentru mine, ca fotograf amator ce ma aflu, dar mi s-a parut macabru si de prost gust, ca om, sa ma duc sa pozez asa ceva "live".
Geo Atreides spunea...
Multam, multam :)
Regret ca n-am poze cu oameni si un aparat mai bun (se vede cat de bun e asta la closeup-uri).
O fi putin macabru, true, dar ar fi fost o ocazie nemaipomenita: oameni, figuri, situatii, etc.
G.
Anonim spunea...
Simpla curiozitate: ce ai impotriva blogurilor cu reclame pe ele? Banuiesc ca le dezaprobi in general, nu ca ti s-a pus acuma pata, cu pozele. Sunt foarte faine.

Cristina
Irina spunea...
Nice :D