joi, 15 octombrie 2009

Copenhaga - ziua unu

A doua zi, prima de fapt din actiune, a fost mai inceata pentru mine.

De dimineata am aranjat scaunele pentru o intanire de maine, dupa care am stat pe net impreuna cu multi oameni:

http://www.youtube.com/watch?v=eXhT4xRVgv0

Tipul din UK e Mike Covell, care lucreaza la indymedia.org.uk de vre 10 ani si despre care se vorbeste aici (o lectura deloc usoara).

Dupa care am frunzarit-o si am plecat prin copenhaga un pic:

1. Acesta nu e un miting: http://www.youtube.com/watch?v=zQqHJig_Ru

2. Cum imi securizez bicicleta in Copenhaga: http://www.youtube.com/watch?v=FPQ86VaH4TQ

3. Benzi de bicicleta pe macadam: http://www.youtube.com/watch?v=WxCNLLSYaEE


Si am mancat la un free kitchen ceva bun, dar n-am cablul de la camera lfot a mine acusica, asa ca v-arat alta data.

Ziua s-a incheiat absolut magnific, cu o vizita la sauna. Unde am fost pentru prima data complet gol in fata publicului. Inca un pas pe lungul drum al maturizarii.

Am vazut o imagine ce nu o s-o uit niciodata: tineri goi, lucind in lumina lumanarilor, dansand si razand fericiti. E un viitor al umanitatii pe care nu-l voi vedea niciodata.


Am inceput sa-mi formez niste opinii si niste idei, dar le mai mestec. Oricum, sentimentul de profunda libertate (sociala) pe care il simti in Christiania e unic. E vorba de un mod de a gandi care nu exista si care nu va exista prea curand in Romania. Parca e inchisoare tzara asta (ro), parca e un mic orasel de provincie umplut cu cei mai burghezi burghezi care au existat vreodata. Bleah.


G.

2 comentarii:

Anonim spunea...
Imagini de la sauna nu ai? :)
EcoAssist spunea...
Geo, in primul rand, ne pare bine ca ai toate aceste experiente in strainatate. Da, sunt lucruri cu care in Romania nu te vei intalni prea curand... Dar tu plimba-te cat mai mult, experimenteaza cat mai mult (apropos, stim noi ca tu esti de fapt un fumator inrait si un marijuana muffo-maniac) si pune cat mai multe filme sa vedem si noi!
Iti uram distractie placuta si de neuitat!
colegii din EcoAssist