joi, 15 octombrie 2009

Copenhaga - ziua zero

Update 4: Acesta nu e un miting: http://www.youtube.com/watch?v=zQqHJig_RuE

Update 3: Cum imi securizez bicicleta in Copenhaga: http://www.youtube.com/watch?v=FPQ86VaH4TQ

Update 2: Benzi de bicicleta pe macadam: http://www.youtube.com/watch?v=WxCNLLSYaEE

Update today 15 oct.: People with me working in the Fabriken: http://www.youtube.com/watch?v=eXhT4xRVgv0

Am plecat la 5 si zece din bucuresti, cu compania Comati. Am mers si-am mers si am mers si undeva la Sebes ne-am oprit 2 ore fiindca se lucreaza la ceva. La calea ferata sau asa ceva.

Si tot asa pana am ajuns la vama, pe la opt sau noua seara. De unde am trecut in ungaria.

A, Ungaria! Slovacia si Cehia! Aici am aflat eu pentru prima data ce inseamna autostrada. E o inventie fantastica, poate intr-o zi o s-o vedem si in Romania.

Am trecut in Germania, unde s-au continuat autostraziile. Iar in jurul lor foarte multe paduri; toate parcelele erau inconjurate de tufisuri si padurici si paduri. Foarte verde. Ca sa nu zic nimic de morile de vant:




Am traversat cu feribotul, si a fost amuzant. Foarte sea-sick inducing.



Facut si un mic speech, filmat de o colega de drum (hi Agatha :D)




Am ajuns pe opt seara; printre primele lucruri vazute: un romanas neaos, pe o alba bicicleta spunandu-i soferului: "Ti-o dau gratis daca imi duci una in tzara... "

Cam nasol.

Si la sfarsit, cativa italieni langa care am dormit azi-noapte (alaturi de boris din bulgaria, Agnes din Lituania, Mona din Germania):





Bun. Acum trebuie sa ajut la amenajarea unei sali; i'll update as soon as possible :)


Apropo, e o nebunie cu biclelele aici. O bicicleta neblocata poate fi luata (desi nu e tocmai kosher); bicicletele doar se blocheaza, nu se leaga cu lantul de stalpi (in general). Majoritatea au un dispozitiv de blocare foarte fain, care seamana cu o frana, ce se pune in spate.

E plin de biciclete aici. Plin. Toata lumea merge pe bicla, de la copii de 3 ani la mosi-mosi. Cel mai tare a fost sa vad frumoasele daneze (si sunt frumoase, goddamnit), imbracate de iesit in oras seara, elegant, pedaland pe un vant infiorator. Foarte sexy.

Benzile de bicla sunt mari, de vreun metru juma'. Danezii circula rapid si viguros.

Dar mai multe later.


G.


4 comentarii:

Gabriel spunea...
Domnule drag, schimba te rog icon-ul din profilul tau... Nu pot sa cred ca nu ti-a mai cerut nimeni asta...
ktx spunea...
Hi Joe !

Cuvinte, cuvinte, dar pe cand si o serie de imagini cu danezele alea :P
1307 spunea...
spor la treaba si distractie!
Gabriel spunea...
Ummm... Eu sunt alt Gabriel, nu primul.

Eu nu iți cer nimic, pentru că e treaba ta ce poză ai la profil, dar trebuie să spun că nici mie nu îmi place deloc.

Substanța aceea albă din jurul ochilor nu pare deloc a fi lacrimi. Mă duce mai degrabă cu gândul la filmele deocheate. Și nu o spun cu răutate, chiar așa mi se pare.

În altă ordine de idei, e super faină chestia aia de la Copenhaga. Mă bate gândul să merg și eu în decembrie. Poate ne vedem pe acolo!

Keep up the good job.