joi, 17 decembrie 2009

Începuturi

Sau, titlu alternativ, "Geo Atreides: The Beginnings".

Când eram eu mic şi aveam vreo 14 ani, învăţam la şcoala generală nr. Miguel de Saavedra Cervantes. De unde erau câţiva paşi până la Clubul Copiiilor sector 6.

Paşi pe care de altfel i-am făcut.

În clasa a VI-a (cred).

Acolo am activat la cercul de informatică şi cel de biologie. Îmi pare rău că nu m-am dus şi la cel de creaţie artistică, aş fi scris un post mai bun şi care să nu semene a compunere. Dar asta e, dă-i bătaie băiatule, că mult mai este d-aici.

La cercul de biologie am învăţat primele noţiuni de ecologie; acolo am făcut primele acţiuni şi am mers prima dată în deltă. Toate acestea alături de o extraordinară profesoară (Alexandrescu Ionela) şi organizaţia Salvaţi Copiii.

Ne numeam pe atunci Planetari şi eram în competiţie cu celelalte cluburi din alte sectoare. La un moment dat chiar am jucat o piesă de teatru la sediul Ministerului Mediului.

Fun, fun, fun.

Ei bine, de curând am găsit revista Planetarii, unde se vorbeşte de echipajul nostru.

Şi, mai ales, de mine.

Cu poză.




planetarii geo atreides
planetarii geo atreides
Click for bigger images



Deci da. Peste ani se pare că am rămas filozof şi glumeţ.

Numai că acum eu aş pune ghilimelele la glumeţ.


G.

5 comentarii:

Alex spunea...
Cervantes, ehehe. colegul meu de banca :))
Cougar spunea...
important e că erau numa' gagici acolo, în afară de tine.
bine-aşa!

sper că mai păstrezi legătura cu ele. cel puţin două păreau promiţătoare.
Geo Atreides spunea...
@Alex :D

@Cougar Bai, una de acolo ii sormea :D
Cougar spunea...
ei, cu atât mai mult.
sper că mai păstrezi legătura cu sor-ta.
e de bun simţ.

(am rezistat tentaţiei de a descoperi prin click dacă era printre cele promiţătoare.)
Anonim spunea...
Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj