marți, 26 ianuarie 2010

Am apărut în Capital

S-a întâmplat exact ce scrie în titlu.

AICI.

Din păcate n-au reuşit să-mi scrie cum trebuie adresa. Asta e. Poate corectează mai târziu.

Eu aş fi linkat către pagina asta.

În alte ştiri, în curând o să mai iasă şi alte cărţi. De exemplu, am scanat Arta iubirii de Ovidiu. Dacă vreţi, scanez şi la cerere, în următoarele condiţii:

1. Să fie ceva scump la librării sau anticariate (peste 45 RONi, cu prioritate cărţile noi)

sau să fie ceva

2. Rar

sau să fie ceva

3. Fantastic de util.


G.

4 comentarii:

Anonim spunea...
Capitalistule! :)
Geo Atreides spunea...
Nu? :D
Dar e mistoux, exact cu tactica mea subversiva de lupta impotriva capitalismului am aparut intr-un ziar/site de mare angajament capitalist.

Ori e ironie, ori e mega fail.

G.
Anonim spunea...
Merci pentru efort si felicitari pentru selectie.Ar fi frumos sa-ti pot da ceva in schimb.Ce zici de un program cu care sa-ti generezi din doc/pdf audiobookuri, pe care sa le asculti in mp3 player (la casti) cand lucrezi in bucatarie sau te plimbi prin parc? Incearca programul polonez expressivo, care da rezultate foarte realiste pentru limba romana.
Gabriel spunea...
O propunere ar fi Visul chimeric, de Mircea Cărtărescu. Un volumaş de (pseudo)critică literară de negăsit altundeva decât în bibliotecile cele mai mari. O viziune - una din puţinele - exotică asupra lui Eminescu.

Felicitări pentru iniţiativă şi... patimă.