vineri, 22 ianuarie 2010

Cretinul zilei: Makavelis (şi alţii)

N-ar trebui să scriu la furie şi când sunt mort de somn, mai ales în rubrica asta.

Dar asta e, când citeşti porcării ca asta trebuie să te manifeşti cumva.

E vorba de un minim de bun simţ -- ca atunci când te ştergi la fund de rahat. Nu poţi să te duci să te culci plin de rahat, nu?

Dacă vă închipuiţi că o să stau să argumentez de ce "nu donez bani ălora din haiti fiindcă nici ei mie" e o idee cretină, atunci vă înşelaţi. Mi se pare atât de evident, încât am impresia că cei care trebuie să fie convinşi de argumente ori au IQ-ul sub 80 ori trollează.

Mor de semn, deci concluzia: Be excellent to each others. Don't be sociopathic dicks.


G.



7 comentarii:

Blegoo spunea...
Deci... bah... eu cred ca exagerezi.
Da, aparent, Makavelis e nesimtit.
Da' nu-i chiar asa...
Eu am citit altfel... nu mi s-a parut ca e ceva gen:
"... pai... aia nu ne-au dat noua, noi de ce sa le dam lor?"
Asta e ... cum ar veni... un fel de citit "ieftin"...
Stie si Makavelis ca aia... in Haiti... sunt vai de mama lor... de zeci de ani.
Ce sa ne trimita noua?
Cu ce sa ne ajute?
...

Ce-am citit io... la Makavelis (si altii) e... daca vrei... o reactie complexa:
• Degeaba le dam, aia tot nenorociti o sa ramana.
• Inainte sa ne dam generosi cu altii, sa avem grija de ai nostri.
• N-am incredere in hotzii aia de la Crucea Rosie, n-am incredere in Bucurenci si nu cred ca alde Geo o sa faca rahatu' praf din donatia mea.
Si tot asa...
E un oarecare scepticism sanatos, combinat cu ceva doza de "ia sa ne vedem noi lungu' nasului... inainte de a ne da lorzi englezi..." plus:
"...ete, na, hop si noi, sa ne dam in rand cu lumea... cand suntem rupti in fund si cersim de la straini sa ne dea bani".

Ma rog, asa am citit eu... tu poate erai mai obosit.
cristi spunea...
pe de o parte are dreptate makavelis, romania a trimis bani cam peste tot pe unde au fost dezastre naturale iar noi nu tin minte sa fi primit ceva din afara ...
Anonim spunea...
am gasit pe fia, blogul feminist un punct de vedere foarte interesant sustinut de naomi klein si care este legat de motivele pentru care o tara saraca precum haiti nu ar trebui indatorata si mai mult . dincolo de ratiuni legate de " empatie" si alte bullshituri de morala crestina,exista si ratiuni mai pragmatice

“the haiti that we knew no longer exists” >>>>> http://ladyfest-ro.pimienta.org/weblog/?p=1174
ovidiu spunea...
Avem si noi un Haiti in Romania: batrani care cersesc, famili de 8 persoane care traiesc intr-o camera neincalzita si fara mancare. Cand o sa facm un teledon pentru ei atunci o sa dau bani. pentru Haiti s-au strans pana acum 2 miliarde de euro iar sinistratii nu prea au nici acum mancare sau servicii medicale. ne place sa dam bani pentru altii dar cand vine vorba de semenii nostrii suntem reticenti.
strelnikov spunea...
deci concluzia ta e: dont be sociopathic dicks, be excellent pussies :)
a+a=a spunea...
punks not profit hahah...uite domne, pana si punkistii se urnesc sa puna mana de la mana si sa ajute cu un concert benefit populatia din haiti...
Give Haiti A Chance @ Suburbia
28 februarie, de la ora 20:00, in clubul Suburbia din capitala va avea loc un concert caritabil, organizat cu sprijinul Crucii Rosii, care va avea ca scop strangerea de fonduri pentru victimele cutremurului din Haiti. Intrarea va costa 10 lei.

Vor canta:
- Cobe (Bucuresti, punk rock);
- Coercion (Constanta, hardcore punk);
- Tarabostes (Brasov, hardcore punk);
- 747 (Bucuresti, ska punk);
- Alarma (Bucuresti, hardcore punk
Spiritul timpului spunea...
Pari un om bun