luni, 22 martie 2010

Descoperind gunoi

Duminica trecută am fost în prima acţiune de teren din proiectul Let's do it, Romania: un minitest de cartare prin judeţul Ilfov. Am fost 5 echipaje, vreo 15 oameni, mişculând prin zona Snagovului în căutare de mormane de gunoi.

Aceasta e povestea echipajului numărului 3. *cue dramatic music*



poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Eu, copilot. Hărţi + GPS + orientare + Geo = ♥


poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Cele 5 echipaje, la Punctul de Informare, ascultând briefingul

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides



poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Se împart hărţi, se dau formulare, se trasează sarcini

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Cu un moment înainte de plecarea echipajelor spre zona asignată

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Eu, cu GPS-ul în mână, mânios printre gunoaie

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Adela, fotografiind 5 hectare de gunoi

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Ioana şi Ana-Maria, completând formulare

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

SĂ STRIVIM INFAMA!

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Mioriticul picior de plai, circa 2010

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

O parte din malul Snagovului

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Măsurăm mormanul. Mă rog, Ioana îl măsoară şi Adela îl fotografiază.

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

De la stânga la dreapta: Eu, Ana-Maria, Ioana.
În fundal, gunoi.

poze prepilot ilfov let's do it romania geo atreides

Eu, măsurând un mormănel de gunoi.


În curând se va face şi pilotul de cartare din Cluj; după aceea, în toată ţara.

Astfel, ne pregătim pentru cel mai mare eveniment ecologic din istoria României: curăţarea întregii ţări într-o singură zi.

Ce am văzut în zona de cartare pentru prepilot m-a speriat: numai în pădurea snagov şi împrejurimi probabil vom avea nevoie de mii de oameni. E atât de mult gunoi încât sfidează imaginaţia.

Dar nu-i nimic. Încet şi metodic lucrăm la problema asta. Pas cu pas, morman cu morman, lucrăm pentru o Românie mai curată, mai educată, mai ecologică.

Pentru cartare (sau orice alt tip de implicare) puteţi să vă înscrieţi aici: http://www.letsdoitromania.ro/implica-te/


G.

2 comentarii:

Lussya spunea...
remarcabila initiativa. sper sa reusiti sa strangeti suficienti voluntari.
Lucian spunea...
Foarte bine. Acolo am stat eu si am vrut sa fiu coordonator dar m-am mutat in Piatra Neamt sa sprijin in orasul meu natal. Ma bucur enorm ca a-ti reusit sa mergeti la Snagov.