duminică, 18 aprilie 2010

Dâmboviţa, gunoiul şi bicicleta

După cum anunţam în postul anterior, azi am fost la Let's bike it, Romania.

Traseul a fost făcut de mine şi fost farte fain :)

Şi a fost şi obositor; eu de acasă până acasă am făcut vreo 40 de km, destul de mult pentru bătrâneţile mele. Dar a meritat; îmi plac expediţiile în necunoscut (aproximativ, cunoşteam traseul până la şoseaua de centură).

Am fost vreo 10; am făcut fotografii şi ne-am uitat şi la formularele de cartare pentru Let's do it, Romania. M-a prins soarele şi faţa-mi e roşie acum.

O să pun linkuri şi către ce au fotografiat ceilalţi, când o să gasesc. Până atunci, uitaţi-vă la ale mele; la capăt îi şi un filmuleţ.




poze let's bike it romania editie

Ne strângem


poze let's bike it romania editie

Drumul spre Glina ne e deschis


poze let's bike it romania editie

Un pic de gunoi


poze let's bike it romania editie

Încă un pic de gunoi


poze let's bike it romania editie

Cartând şi fotografiind gunoiul


poze let's bike it romania editie

Prin Vitan, aproape de Staţia de Epurare Glina


poze let's bike it romania editie

Câteva peturi


poze let's bike it romania editie

Plajă formată din asfaltul, nisipul şi oasele ce trec prin
staţia de epurare


poze let's bike it romania editie

Plaja şi evacuarea de la staţie


poze let's bike it romania editie

Plajă


poze let's bike it romania editie

Apă cu rahat bucureştean


poze let's bike it romania editie

Asfaltul depus de ape, după ce a trecut prin canalizare
şi staţia de epurare


poze let's bike it romania editie

În stânga: Dâmboviţa relativ curată
În dreapta: rahatul bucureştean


poze let's bike it romania editie

Rahat


poze let's bike it romania editie

Lângă de gura de vărsare a rahatului, mică tabără de
consfătuit şi fotografiat


poze let's bike it romania editie

My baby ;;)


poze let's bike it romania editie

Apă şi rahat


poze let's bike it romania editie

Oase



poze let's bike it romania editie

Până aici am mers (vezi traseul)


poze let's bike it romania editie

Dâmboviţa şi rahatul bucureştean, împreună spre
Argeş, Dunăre, Marea Neagră


poze let's bike it romania editie

Dinspre Bucureşti vine rahatul



poze let's bike it romania editie

Un prezervativ în rahat


poze let's bike it romania editie

Let's do it, Romania!






Următoarea expediţie va avea loc undeva prin 8 mai. Răbdare şi tutun până atunci.


G.

1 comentarii:

Mihai Hazi spunea...
Salut Geo,

Uite aici inca un set de poze: http://picasaweb.google.com/108060343562341194527/PilotLetsDoItRomaniaBucuresti#