duminică, 2 mai 2010

Cum a fost la prima Expediţie Urbană

A fost foarte fain.

...deşi au fost doar două persoane. Eu şi Mihai (şeful echipei logistică de la Let's do it, Romania!)

Am văzut Bucureştiul din spatele blocurilor, cu casele sale vechi şi frumoase, unele dărăpănate, altele restaurate, altele vopsite aiurea.

Am fost lătraţi de câini şi am mers pe contrasens, că oricum nu mai circula nimeni.

E o experienţă foarte frumoasă biciclitul într-o duminică de dimineaţă. E linişte, e lumina caldă a dimineţii, e pustiu, fără oameni, maşini...


Datorită tehnologiei moderne, chiar am înregistrat traseul:




expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti

Google maps aici.


Ce concluzii am tras:

* trebuie un pic mai de dimineaţă (pe la şi un sfert după ce răsare soarele)

* mă gândesc să limitez participanţii (maxim 15)

* în mod sigur vom face asta în fiecare weekend (cred)

* vom avea şi expediţii extraurbane -- vezi harta asta.





expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti


La locul de întâlnire, înainte să plecăm


expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucurestiexpeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti


Două castele în inima Bucureştiului


expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucurestiexpeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti


În poza de dreapta nu se vede bine, dar e un calcan imens acolo.


expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucurestiexpeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti

expeditie urbana bicla bicicleta poze fotografii bucuresti



Şi aşa fu prima Expediţie Urbană. Următoarea nu ştiu când va fi, ori pe 8, ori pe 9, ori weekendul următor. O să anunţ şi aici, şi pe facebook.

Tot pe 8 sau 9 va fi şi o expediţie în afara Bucureştiului. Poate pe unul din traseele astea, poate nu.

Ţineţi aproape, în vara asta luăm străzile înapoi :)


G.

0 comentarii: